wat zal ik doen?

Ik heb ongeveer 2 weken terug met een jongen gezoent.
Maar daarna heb ik nog een stuk of 10x met hem afgesproke en dan deet ie heel afstandelijk. en zelfs een keer s middags hadden we afgesproken en toen vroeg die wat ik die avond zou doen, toen zei ik dat ik nog geen plannen had, en toen vroeg die of ik om 7 uur naar het dorp wou komen, dus ik ging s avonds naar het dorp, ik heb daar een half uur op hem staan wachten en hem 2x gesmst. maar hij antwoorde niet. een half uur later liep ik weer richting huis, en toen kwam ik hem tegen, hy liep aan de andere kant van de weg, dus ik liep daarheen, hij was samen met een vriend, maar hij liep gewoon door!. ik heb hem daarna nooit meer gesmst of gebeld en hij mij ook niet. maar het rare is dat ie gewoon nog met me afsprak na die zoen en nu opeens uit het niets niet meer. maar nu weet ik niet wat ik moet doen. zal ik hem nog een keer bellen of smsen?.

klinkt als een hele domme jongen. gewoon laten gaan dus, niet meer smsen of bellen hoe moeilijk het ook is.

Wat een zak. Let it go.

Vergeten

~ There are other fishes in the sea ~

Dat je daar uberhaupt nog overna denkt?

Wat een lul dat hij niet is komen opdagen.
Lekker vergeten en ook zeker niets meer mee beginnen mocht hij je toch nog aanspreken.

ik vind het zo moeilijk om deze boy te vergeten…
hebben jullie daar geen tips voor?:blush:
ik heb al wel een andere jongen op het oog,
allleen daar weet ik ook niet wat ik moet doen.

meid je komt er wel door heen.
die jongen is het jou gewoon NIET waart!
probeer gewoon aan wat anders te denken.
hoe moeilijk dat ook is!
je komt er wel! (K)
en je zult zien na een tijdje, denk je niet eens meer zo heel vaak aan hem als in het begin :wink:

niet meer smsen of bellen, lekker laten doen!