Wat zal ik doen???

ik denk niet dat je me kent maar ik ben maureen, zit ook bij juliette in de klas haha

haha lekker offtopic dit
& ik zat ook boven/onder je kluis vorig jaar?

Okee dat nou ook weer niet. Maar wat me wel bij dr opvalt is dat of ze wilt scene / emo achtig haar, of ze wilt beyoncé achtig haar. Wat een verschil.

ik vind zo’n emokapsel wel leuk =’]

ojaa!

Vind t alle 2 leuk, maar zelfs al heb je ‘emo’ haar, betekent t niet dat je gelijk emo lijkt. behalve als je ook nog extreem je ogen gaat opmaken

Wauw, ik ben jaloers op jouw haar. Ik zou het lekker zo laten…

Jaa, idd. Maar als je het zegmaar heel ‘hoog’ hebt dan lijkt het zonder makeup op je ogen dat je een emo bent.

659

Ik vind ze allebei niets.
De eerste is te vaak gestijld waardoor 't lelijk is geworden.
Die andere van Beyoncé zijn extensions.
Fake, nep, niet mooi.

ik zou het zo laten! en ik snap dat je misschien keer wat anders wil maar je haar is zo mooi…
doe anders een anderkleurtje of highlights om het toch keer wat anders te hebben.

haha niet doen hoor!

Waarom wil je je haren knippen? Je hebt super mooi haar van jezelf!
ik zou het echt zonde vinden.

Ik vind je haar nu al heel mooi, zou het niet laten knippen!

Dat emokapsel is fking lelijk en ziet er dood en futloos uit
Jou haar ziet daarintegen heel mooi en levendig en glanzend uit dus please niet die emokapsel.

ja en ajb geen scene kapsel, uiteindelijk is je haar zo dood van het stijlen en…Ben even het woord kwijt, maar ‘het zo fluffy maken’, dat je achteraf spijt gaat hebben. Ik zou het zoals beyonce laten doen. Maar dat heb je nu eigenlijk al wel…?
Je hebt ook wel een goed gezicht voor kort haar, mss een lange bob?

knip het kaal zou ik zeggen …

Ik denk niet dat dat me zou staan want ik heb zegmaar, een 'bolle’kop :stuck_out_tongue:

Zo laten. En anders zou ik voor de laatste gaan, kun je nog wat moois met je krullen doen!

ik zou het laten zoals het is want je hebt best mooi haar en Scene/emo haar gaat best wel moeilijk met krullen