Er is een meisje dat ik al mijn hele leven ken. We zijn geen vriendinnen, zij is de dochter van m’n moeder d’r beste vriendin. Ik zie haar misschien 1 keer per jaar en soms echt 2 a 3 jaar niet. Ze is een tijdje getrouwd geweest en heeft een dochtertje gekregen… Ze is nu sinds 8 maanden vrijgezel en sinds die tijd flikt ze het steeds om allemaal jongens van mijn facebook toe te voegen als vriend, ookal kent ze ze niet. 2 maanden geleden vierde ik mijn 21e verjaardag en gaf een groot feest, zij kwam ook. Ik vertelde haar toen dat ik verliefd was op een jongen en zij vroeg wie het was. Ik liet zijn facebook zien en ze vond het een leuke jongen zei ze blablabla. Een week later kregen wij iets met elkaar en sindsdien heeft ze hem al 4 keer toegevoegd op facebook. Hij accepteert haar telkens niet, omdat hij haar niet kent en zij ook geen goede vriendin van mij is oid. Ze komt ook regelmatig op zijn facebook en reageert dan op zijn status, ookal zijn ze geen vrienden. Ik vind dit gewoon vreemd en heb liever dat ze hem met rust laat, aangezien ze gewoon zo wanhopig is. Ik zou dit ook heel graag tegen haar willen zeggen, maar ik twijfel heel erg… Wat zouden jullie doen? Haar whatsappen en zeggen dat je het niet zo leuk vindt dat ze dat doet of gewoon haar d’r gang laten gaan?
Misschien stel ik me heel erg aan hoor, maar ben best wel bang dat ze tussen ons in wil komen… Waarom zou ze hem anders zo vaak toevoegen en telkens op z’n fb komen?