Wat zal ik doen?

Er is een meisje dat ik al mijn hele leven ken. We zijn geen vriendinnen, zij is de dochter van m’n moeder d’r beste vriendin. Ik zie haar misschien 1 keer per jaar en soms echt 2 a 3 jaar niet. Ze is een tijdje getrouwd geweest en heeft een dochtertje gekregen… Ze is nu sinds 8 maanden vrijgezel en sinds die tijd flikt ze het steeds om allemaal jongens van mijn facebook toe te voegen als vriend, ookal kent ze ze niet. 2 maanden geleden vierde ik mijn 21e verjaardag en gaf een groot feest, zij kwam ook. Ik vertelde haar toen dat ik verliefd was op een jongen en zij vroeg wie het was. Ik liet zijn facebook zien en ze vond het een leuke jongen zei ze blablabla. Een week later kregen wij iets met elkaar en sindsdien heeft ze hem al 4 keer toegevoegd op facebook. Hij accepteert haar telkens niet, omdat hij haar niet kent en zij ook geen goede vriendin van mij is oid. Ze komt ook regelmatig op zijn facebook en reageert dan op zijn status, ookal zijn ze geen vrienden. Ik vind dit gewoon vreemd en heb liever dat ze hem met rust laat, aangezien ze gewoon zo wanhopig is. Ik zou dit ook heel graag tegen haar willen zeggen, maar ik twijfel heel erg… Wat zouden jullie doen? Haar whatsappen en zeggen dat je het niet zo leuk vindt dat ze dat doet of gewoon haar d’r gang laten gaan?

Misschien stel ik me heel erg aan hoor, maar ben best wel bang dat ze tussen ons in wil komen… Waarom zou ze hem anders zo vaak toevoegen en telkens op z’n fb komen?

Gewoon met rust laten? Wat maakt het uit als je vriend er niks mee doet.

Tja, maar ik begin een hekel aan haar te krijgen door dit, dat is ook niet echt de bedoeling. En ik vind het gewoon geen fijn idee dat iemand mijn vriend zo ‘stalkt’.

je kan iemand ook blokkeren op facebook dan kan diegene jou facebook niet meer zien! dat lijkt me in dit geval wel handig

Ik zou er wel wat van zeggen, wat een vervelend mens zeg. Ookal doet je vriend er niks mee, het is wel irritant.

Het kan zijn dat ze jaloers is op jouw jongens contact. Maar misschien ziet ze hem als één van haar vrienden omdat het jouw vriend is. Zovan, zij wil aardig en leuk tegen hem doen omdat hij met jou gaat.

Je kan je vriend haar ook een keertje laten accepteren en zodra ze iets doet wat echt niet door de beugel kan, boos worden/erover praten. Gewoon met je vriend eerlijk zijn over wat ze tegen hem zegt en of ze wat bij hem probeert, weet je haar intenties ook direct.

Jeetje, wat een freak is zij. Je moet er echt iets van zeggen!

Ik zou er subtiel wat van zeggen! Want als je dit niet doet blijft ze door gaan en ga je je er echt aan irriteren!
En stopt ze er niet mee? Wees dan maar gewoon blij dat je vriend er niks mee doet en negeer haar!(:

Ik zou er idd iets van zeggen, maar misschien wel in het echt en niet op whatsapp, want dan komt het beter over! Succes.

Negeren en er boven staan. Gewoon grapjes over maken met je vriend en verder denken: boeieeeend

Negeren en niks van zeggen. Vraag anders of je vriend haar blokkeert :slightly_smiling_face:, of dat hij er zelf wat van zegt