Wat zal ik doen met mijn haar???

Hooi,

Ik wil binnekort weer naar de kapper maar weet nog niet wat ik wil met mijn haar. Ik wil eens een keer wat anders dan altijd (uitgedunt+puntjes+laagjes) mijn haar is blond half lang (tot net over mijn schouders) en een beetje slag. ik heb nog geen idee wat ik wil. Misschien tips/suggesties???

Misschien een schuine pony?
Laat anders een foto zien.

Ik ben juist weer bang met een schuine ponny dat het gaat krullen/heel veel slag ( zet morgen een foto er op want zit nu op mijn iPod :wink:

Je kan je schuine pony gewoon stijlen. Of verven/highlights/lowlights? Een stuk eraf? Misschien een (halflange) bob? Extensions? Een wat rondere vorm laten knippen?

Je hoeft toch niet per se een ander kapsel te nemen? Voor je het weet krijg je spijt. (; Niet dat een nieuw kapsel niet mag van mij. xD Maar misschien kan je op internet allerlei leuke vlechten, staarten en knotjes opzoeken, of iets van een haarbandje in. Dat maakt vaak ook verschil.

Ajoh, het is maar haar, groeit wel weer aan (:

hier foto ik hoop dat jullie hem kunnen zien

http://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/387533_163473830424552_100002858070429_213997_2071278412_n.jpg

tis wel een domme foto maar zo zie je wel mijn haar het best

wowww dat is een grote foto XD ik faal

een schuine of rechte pony,

Een schuine pony zal denk ik het mooist staan.

En we hebben ook een algemeen topic voor kapsels. (; Voortaan kan je het daar vragen!

de punten van je haar wat mooier laten knippen :slightly_smiling_face:

Schuine laagjes aan de zijkant lijkt me ook mooi staan. :slightly_smiling_face:

heel veel laagjes erin zo dat je meer slagen krijgt :wink:

Heel veel laagjes en ook aan de voorkant, en een lok, en highlights, staat denk ik wel leuk haha