wat word jouw kerstlook? (:

vertel hier wat je van plan bent om te dragen met kerst en eventueel ook je make up enzo!

kunnen anderen hier inspiratie opdoen en post eventueel ook foto’s :slightly_smiling_face:

Beetje vroeg vind je niet?
OT-
Waarschijnlijk een zwart jurkje (LBD)
Met een bordeauxgekleurde panty
Gouden accesoires
en mn grijze sleehakken.
zoiets, haha

op kerstgala waarschijnlijk een kort zwart jurkje met zwarte enkellaarsjes met hak.
op kerstavond waarschijnlijk diezelfde enkellaarsjes maar dan gewoon met skinny jeans, een zwart topje en een wijnrood suede jack.
met kerst kleed ik me nooit bijzonder aan eigenlijk…

Niets bijzonders want kerst draait daar niet om :wink:

en het is ‘wordt’ met dt, ipv d.

idd

1e kerstdag mijn werkkleren, ik werk in een restaurant en daar gaan ze er van uit dat je minimaal 1 dag werkt met kerst. Het is meestal wel heel gezellig dan hoor, iedereen is in een gezellige bui en alle gasten zijn ook altijd extra tevreden c:
2e kerstdag wss mijn zwarte jurkje met kant en een mooie blazer + hakken

Nee het draait om de geboorte van Jezus en je moet allemaal naar de nachtmis in de kerk en het verhaal van de zoon van God eren. Blablabla.

Anyway, je kunt je nog steeds prima optutten en gezellig met je familie samen zijn.

Ik heb geen look, mijn Kerst vier ik in Disney.
Ga daar niet helemaal opgetut rondlopen.
Heb enkel een jurkje voor s avonds als we uit eten gaan.

Jij hoeft niet op mij te reageren. Dit is mijn visie.

Geeen idee, dat zie ik op de dag zelf wel.

Jurkje wss

Hmmm wij doen alleen met gezin.
Maar vorig jaar hadden zus en ik wel haren gedaan samen etc en voor de lol super hoge hakken aan(:
Maar meestal is dat dan die dag en niet dat ik nu al een outfit ga zoeken of ietss

Dit is een forum. Als je niet wilt dat iemand op je reageert moet je niks posten.

Ik weet nog niet wat ik ga dragen. Zie ik in december wel.

Oh god, ben ik echt als enige zo erg dat ik mijn hele outfit al weet, haha.

Een zwart jurkje met een hesje eroverheen en een zwarte glitterpanty (niet té, ik ben geen vrouwelijke topper) en mooie hakken of mijn laarzen, als ik ze binnen heb en ze zijn er leuk genoeg voor. Dat is voor het eten met familie.

Voor het eten met vrienden:
Een zwart rokje met de glitterpanty en een strak haltertopje in het zwart met een hesje erover heen en beenwarmers tot over mijn knieën.

ik heb geen kerstfeest of iets maar wel gala(niet met kerstthema)

maar ik doe aan:

-zwarte pumps(moet ik nog even scoren)
-LBD
-gouden accesories

qua makeup:

-mascara
-wenkbrauwen bijwerken
-translucent powder
-een bijzondere ooglook

Dat hebben de christelijke er van gemaakt. Een winterfeest heeft altijd al bestaan.

Geen idee eigenlijk, en moet 2e kerst dag werken ( werk in de zorg ) dus moet maar even zien wat het wordt.

Mijn normale kleding, wij kopen nooit speciaal nieuwe en/of nette kleding voor kerst. Zelfde geld eigenlijk voor oud & nieuw.