Wat wilt ze?

Dames ik heb een vraagje

Mijn vriend heeft een oude schoolgenoot op msn (een meisje dus)
ze praat best wel vaak tegen hem op msn en dat vind ik helemaal niet leuk, toen ik erop ging deed ze alsof ze een heilig meisje was dat ze niks zou doen en te vertrouwen is. Maar daarna heb ik haar op mijn msn ook toegevoegd om haar in de gaten te houden.

Maar laatst heeft ze mijn vriend zitten smsen!! Heb haar daarover aangesproken maar ze blijft nog steeds zo een heilig meisje te spelen.

Wat moet ik doen om de contact gewoon helemaal af te breken, wat zouden jullie doen?

Wat smst ze dan?
Dat is nou niet bepaald een…misdaad ofzo.

wat is het probleem? Smst ze onbetrouwbare dingen? Zegt ze onbetrouwbare dingen? Ik vind het een beetje onduidelijk.

Ik zie het probleem niet. Als het een normaal gesprek is is het niks ergs lijkt mij ;/

Ze probeert er telkens tussen ons te komen, ik vertrouw haar gewoon helemaal niet…

ze zorgt ervoor dat hij haar meer aandacht gaat geven en dat verteld ze dna ook dat ze mijn vriend heeft gesproken op msn midden in de nacht etc. zulke dingen dit is toch raar neem ik aan

Liegt ze niet?
Misschien probeert ze je gewoon te stangen.

Hoe is msnen/smsen met je vriendje “er tussen proberen te komen”?
Nou als je haar niet vertrouwt is het ook geen vriendin dus (;
En trouwens, je zegt wel dat je haar niet vertrouwt maar het komt niet van 1 kant zo te zien.

Zolang er geen dingen in dat smsje staan die niet kunnen in een relatie, is er niks aan de hand. Je kan je vriend niet verbieden niet te smsen of msnen met andere meisjes. Heb een beetje vertrouwen.

Ik heb eht gister ook met mijn vriend over gehad, als zij smst dan negeert hij haar gewoon, hij doet ook kei droog tegen haar op msn.
Maar op een of ander manier vertrouw ik der gewoon niet. Ze probeert gewoon onrust te stoken tussen mij en me vriend om mij jaloers te maken. Dan komt er weer ruzie en dat is dan blijkbaar wat ze wilt.

Ja dat is wat hij zegt, maar hoe weet je dat zo zeker dan? Dan kan je niemand meer vertrouwen… Het zal heus niet alleen aan haar liggen, ook aan jou en aan je vriendje.

Wat smst ze dan waardoor jij denkt dat ze aan het stoken is?

Als je je vriend kan vertrouwen moet je jezelf niet zo druk maken.

Ik vertrouw mijn vriend helemaal, omdat ik gesprekken van hun heb gelezen op msn en een paar smsjes van die wijf.

Ze smst van wanneer kom je weer op msn, zegt mijn vriend van weet niet dan stuurt ze van doe niet zo kort kunnen we niet normaal smsen en zulke dingen.

Hij zei gister ook van ookal heeft ze interesse in mij, ik hoef haar niet enige wat ik wil ben jij. Hij maakt me altijd heel duidelijk dat hij van houdt en zulke dingen maar ik wil die wijf gewoon weg hebben.

Dan snap ik al helemaal niet waar je je druk om maakt… Pff :’)

Negeer het gewoon.
Ze heeft je nu al waar ze je hebben wil: je maakt je druk om haar.

Ja ik wil er ook niet aan denken, maar zulke dingen gaan dan weer automatisch. Maar zal wel proberen om heel cool te doen tegen over haar alsof het doodnormaal is dan stopt ze er wel zelf mee hoop ik en anders vind ik er wel iets anders op…

What is your problem? Vind je het gek dat je ruzie krijgt met je vriend, die snapt niet waar jij je druk om maakt! Ze smst helemaal geen rare dingen, hij zegt nauwelijks wat terug, hij zegt jou dat je je niet druk moet maken omdat jij de enige bent die hij wilt. Zet dat is op een rijtje en denk even heel goed na waarom je je zo druk loopt te maken.

zolang je vriend geen intieme gesprekken heeft is er toch geen probleem?
je bent echt te dramatisch nu sorry en idd zoals e_kid zegt ze heeft je al precies waar ze wilt.

Vaak is het zo, dat wanneer je over problemen begint die er niet zijn, ze je relatie geen goed doen.

Vermoord haar ( ':
Nee even serieus, je vriend heeft je al duidelijk gemaakt dat ie niks met haar wilt. Ze wilt jouw gewoon op de kast jagen. Praat desnoods met haar als het je blijft dwarszitten. Waarom heeft ie haar btw niet verwijderd op MSN?, als het goed is kan je ook nummers blokkeren op je mobiel.