wat wilt ie nou?

Hoi meiden,

Ik praatte al een tijdje met een jongen, hij vroeg toen of we een keer konden afspreken en dat hebben we gedaan twee dagen geleden. We hebben toen alleen maar gepraat en het klikte goed, uiteindelijk hebben we ook gezoend en bij het afscheid gaf ie ook een kusje. Maar de dag erna moest ik m eerst appen om te zeggen dat ik het leuk vond. En elke ochtend stuurt hij wel een goedemorgen berichtje maar dat deed hij ook niet meer. Gisteravond retweette hij wel een paar dingen zoals "jij en ik horen bij elkaar’’ en later tweette hij zelf ook dat hij aan iemand dacht. Toen hebben twee vrienden van hem mij in die tweet gelinkt. Wat wilt hij nou? Ik snap echt niet meer wat ie bedoelt :s

x

Hij speelt mindgames met je ofzo, of hij heeft t druk misschien.

Wij weten minder dan dat jij weet?
Vraag het hem gewoon.

Je hebt een mond om te praten, gebruik em.

Hij vindt je waarschijnlijk wel leuk, alleen wilt hij dat jij achter hem aan komt in plaats van andersom. Je kunt hier in meegaan of het omdraaien.

Ik houd nooit zo van dat geheimzinnige gedoe, ik zou het hem (als je durft) op de man af vragen :wink:

okee ik wil t best aan m vragen maar ik ben bang dat ie dat tegen zn vrienden zegt, hij is nogal close met hun en die vrienden zitten bij mij in de klas…

Heb schijt aan die vrienden, niet geschoten is altijd mis. Gewoon tegen hem gaan praten miss mee uit vragen :wink:

Dat eerste ja.
En als je al gezoend heb etc, waar schaam je je dan nog voor