wat wilt hij?

hee meiden
ik heb ander halve maand geleden een jongen leren kennen. hij zag mij op de hyves van zijn vriend en sprak mij aan met een privé bericht en vroeg later mijn msn en later mijn nummer. en gelijk vanaf het begin heeeel veel met hem gesmt. de heledag door en zo hebben we elkaar echt best goed leren kennen. nu weten we van elkaar dat we elkaar eigenlijk wel leuk vinden. hij vroeg om af te spreken en dat deden we. we zouden elkaar deze donderdag zien. maar daarna begon hij al minder te sms’en. en omdat ik deze donderdag ziek was ging het niet door, we gaan nu volgende donderdag afspreken. maar nu smst hij al helemaal niet meer, het moet echt van mijn kant komen. eerder smste hij me welterusten en goedemorgen en zo kwam er een heel gesprek achteraan.
nu dacht ik dus dat hij niet meer wou afspreken. maar ineens smst hij gister om 1 uur snachts dat hij gezellig in de stad was enzo en vroeg of ik al beter was. ik sms gewoon vrolijk terug alsof er niets aan de hand was.
en toen smste hij:
"ooh gelukkig(=dat ik beter ben) ik deed de laatste tijd miss terughoudend omdat ik zenuwachtig was en dan nix meer wil :$ik heb zin in donderdag, kus’
dus ik dacht dat het wel goed was. maar na dit gesprek heb ik hem goedemorgen gesmst en weer smst hij nix terug. nu voel ik me een stalker en ik weet niet waarom hij niet terug smst. want hij wilt blijkbaar wel afspreken?
ok heel vaag dit, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want wat moet ik doen? ik snap er echt nix meer van? :frowning_face:

Wacht gewoon af tot donderdag :’)

maar het lijkt net alsof hij zegt dat ie er zin in heeft om mij gerust te stellen en mij niet rot te laten voelen enzo. maar eerst kwam alles van zijn kant en nu ineens is het net alsof hij het contact afkapt? terwijl hij wou daten? echt zo vaag? :frowning_face:
dus ik wil eigenlijk niet afspreken als hij niet wilt, maar dat is ook wel logisch denk ik?

Vraag hem dan, waarom het altijd van jouw kant moet komen.

Misschien houd hij zich momenteel ook met andere dingen bezig?

ik krijg er niet heel veel hoogte van want ik weet verder ook niet hoe de jongen in elkaar zit maar het probleem is dat jij dat ook niet goed weet :stuck_out_tongue:

maar is het echt een lieve, beetje zenuwachtige jongen? (of komt hij zo over) want als dat het geval is kan (maar hoeft niet) het zijn dat hij het dus lullig voor je vind … maar… misschien heeft hij ook wel niet zoveel beltegoed en ik weet niet hoevaak je hem op een dag smst maar misschien heeft hij ook niet veel beltegoed meer… miss. dat je wat rustiger aan kan doen met smssen want zoals je ziet smst hij je toch wel terug en vooral ook nog om het afspreken :slightly_smiling_face: natuurlijk moet je ook niet helemaal niks meer van je laten horen maar stuur minimaal 1 smsje op een dag als hij daarop terugreageerd kan je daar ook wel weer op reageren maar reageerd hij niet… gwoon afwachten;)
en ik denk niet dat hij het doet om je geen schuldgevoel te geven met het afspreken jongens zijn daar \een stuk duidelijk in als ze je niet hoeven :stuck_out_tongue: (maar dat ligt trouwens ook wel weer aan het type jongen xD)