Wat wilt hij?

hii,

ik ben 13 jaar en heb sinds maart een vriendje, we hebben het hl leuk samen!
soms doet hij alleen een beetje vaag…
hij pakt bijv. mn hand vast en brengt m langzaam naar zn penis en tilt mijn benen steeds op zn schoot. ook zoent hij me super vaak.

zijn hier redenen voor???

gr. meisje2003

De reden? Hij heeft last van hormonen, de puberteit, is opgewonden. Moet ik doorgaan?

De vraag is eerder, wil jij dit wel? Zelf zou ik 13 jaar nog een beetje vroeg vinden, maar je moet doen waar jij je lekker bij voelt. Zolang je het maar veilig doe. Je hoeft ook niet bang te zijn om nee te zeggen. Dat hoort hij te respecteren.

dankjewel, ik vind het zelf net heel erg maar blijf het raar vinden. je doet tog niet opeens iemands been op je???

Ik weet niet hoe oud je vriendje is, maar jongens in de puberteit zijn hormonaal en daardoor snel opgewonden. Hij vindt je waarschijnlijk erg mooi en raakt je ook graag aan, of wilt graag dat je op zijn schoot komt zitten. Je been is warm en zacht en dus voelt het lekker als dat op zijn benen ligt. Maar als jij je hier raar of onprettig bij voelt, niet doen!

Zoals hierboven gezegd: ik vind dertien ook wel wat jong voor seks. Het klinkt niet alsof je eraan toe bent.
Niets doen wat je niet wilt; je kan altijd nee zeggen en als hij een lieve jongen is accepteert hij dat. En anders moet je sowieso niets met hem willen :wink: En ja, als je toch echt zeker weet dat je klaar bent voor dat soort dingen, doe het dan wel veilig :slightly_smiling_face: