wat wilt hij ?

Heeey!

Ik heb echt alle topics bezocht maar kon niks vinden wat op mijn verhaal leek. Het zit zo , het is sinds een week dikke week uit met mn toen vriend. Hij komt nogal raar over op alles .Ik heb besloten om ff geen contact te hebben want dit was al zn tweede kans. Hij is veel online op fb en post foto’s en ook op insta en twitter. Dit was normaal nooit. Het is heel raar uit gegaan en snap ook niet hoe ineenkeer. Het leek super te gaan! Baal er enorm van… hij zei in berichten die dagen voor t uitging dat hij van me hield en ik betekende alles voor hem. En hij stuurde een berichtje naar zo jongen die me stalkte ens. En toen hier was hield hij niet meer van me en gaf niks meer om me. Ook was hij niet meer jaloer. Dit alles een dag later…

Kan iemand me helpen dit te begrijpen ? Xkus

Ik zit ongeveer met hetzelfde probleem (heb er al een topic over gemaakt) alleen wqs hij een gewone vriend van me en nu we geen contact meer hebbe lijkt hij heel erg gelukkig te zijn en heeft veel nieuwe vrienden. Ik baal er ook van. In heg behin dacht ik hij wilt me jaloers maken, maar dan denk ik weer hij is gelukkiger zonder mij…

Sorry lieverd ik weet dat het heel *** voelt maar heb geen tips voor je
succes he !

Unfriend hem op Facebook en ontvolg hem op Insta en Twitter.

Dankjewel jij ook meid! voel me echt pff

ja heb um op Facebook ontvolgd en op insta ook maar wil t beetje bijhouden enzo …

Dat moet je dan zelf weten, maar als je het “een beetje bij wil houden” zal je je hier echt klote over blijven voelen geloof me. Heb het zelf ook gehad, en het enige wat voor mij werkte is gewoon niet meer kijken (tuurlijk je kan wel een keer kijken maar elke dag zijn tweets in je tl zien?) en afleiding zoeken.

Ja heb gelukkig afleiding, moet het gewoon laten inderdaad. Hij lijkt er geen moeite mee te hebben