Wat wilt hij nu precies?

ik weet niet precies waar dit verder past maar mijn verhaaltje zit zo,

Ik vind al een lange tijd een jongen leuk, hadden altijd oogcontact. Alleen kwam hem nooit tegen met uit gaan, nu kwam ik hem dus 2 maanden geleden tegen met uitgaan en had ik zijn nummer gevraagd. We hebben toen een maand lang dagelijks leuk geappt. Hij toonde interesse en wilde het gesprek niet dood laten lopen. Hij hecht wel weinig waarde aan app dus was weinig online. Op school als ik met zijn vriendengroep optrok trok hij naar mij toe. Alleen nu moet ik op whatsapp steeds het gesprek beginnen en eindigt het door hem want hij houd het niet meer echt lopend. Nu kom ik hem de hele tijd tegen met uit gaan en praten we steeds. Hij knipoogde naar me met nieuw jaar. Verder plaagt hij me wel eens en herinnert zich dingen. En maandag wilde ik flesje vullen op school en dat moet beneden en ik zat op de 2de etage van school, hij en ik liepen tegenlijk lokaal uit (hij ander lokaal). hij moest naar de wc maar liep langs de wc door zodat die met mij mee naar beneden kon lopen en dan ging die daar maar naar de wc… hij was op dat moment echt blij me te zien, maar vandaag hadden we dus een keer oogcontact alleen hij keek snel weg en lachte niet eens :confused: Ik weet echt niet of hij me ziet zitten, hij is niet een persoon die ieder meisje zoent en heeft al jaren geen vriendin gehad. Hij doet heel erg onduidelijk, dan heb ik wel weer hoop en dan heb ik weer het gevoel dat hij me gwn als vrienden ziet…

Iemand misschien beetje advies?

xx

Hij doet wel de hele tijd alsof hij je echt leuk vindt. Misschien had hij vandaag een baaldag en reageerde hij daarom zo? Je zou een beetje kunnen vissen naar hoe hij over je denkt.

ik weet het niet, ik zoek t al een lange tijd uit, hij doet dan weer super leuk en dan weer van ik heb geen interesse

Je kan het ook gewoon vragen…