Wat wilt hij nu juist?

Hoi allemaal, ik zit met een probleem en dacht dat ik het hier maar best even kwijt kon.
Het zit zo: ik ben al een paar maanden verliefd op jongen, met wie ik goed bevriend ben. We hebben dezelfde vriendengroep en we praten wel vaak. Hij is echt heel knap en krijgt best wel wat aandacht van meisjes die wel wat knapper zijn dan ik. Maar ongeveer een maand geleden op een fuif begon hij ineens echt heel lief te doen en plots kuste hij mij. Ik was zo blij! We bleven voor de rest van de avond/nacht bij elkaar en hebben nog wel een paar keer gekust. Als zijn vrienden vroegen of wij samen waren antwoordde hij ‘ja’. Een paar dagen later kreeg ik ineens een smsje van hem. Er stond iets in van dat hij er niet klaar voor was en dat het niet aan mij lag, maar aan hemzelf. Ik was er kapot van en we hebben elkaar ongeveer 2 weken niet gesproken en genegeerd op school. Na 2 weken begonnen we terug te praten en deed hij weer heel lief. Hij zei tegen een goeie vriendin van mij dat hij mij wel heel erg leuk vindt en dat hij na de examens gaat ziet hoe hij verder wil met mij. Maar het probleem is dat hij tegen mij zegt dat hij niemand wil en hij toont ook niet dat hij echt mij wil… Wat moet ik nu doen? Ik ben echt hopeloos verliefd…

Hij heeft gezegd dat hij nu geen relatie wilt, dat hij er nog niet klaar voor is. En hij zegt tegen die vriendin dat hij na de examens verder kijkt. Dus ik denk dat hij je nog wat beter wilt leren kennen + na de examens verder wilt kijken.

waarschijnlijk is hij in strijd met zijn gevoelens. Ik weet niet hoe oud jullie zijn?
Mannen vinden het op jongere leeftijd (-21) vaak lastiger om iets vast te nemen, laat staan iets serieus omdat het dan hun vrijheid weg zou nemen. maar ach, leeftijd zegt niks. mijn ex is 23 en nog net een klein kind. ga er gewoon voor! verliefd ben je toch al dus zoveel meer heb je niet te verliezen.

Ik zou als ik jou was met hem gaan daten enzo, en nog niks vragen over hoe het nou tussen jullie zit, daar komt hij vanzelf wel mee. Behalve als het echt te lang duurt, dan kun je het gerust vragen.