Wat wilt hij nou?

Dus, alsjeblieft kunnen jullie mij helpen?

Het gaat over een jongen, ik noem geen namen om bang te zijn herkend te worden. Ik had hem 2 weken geleden ontmoet tijdens het uitgaan. Hij was met een vriend van me (hij komt uit een andere woonplaats, ong 20/30 km verderop) en hij kwam de kroeg niet binnen. Aangezien ik alleen thuis was zei ik dat we wel even naar mijn huis konden om een plannetje te bedenken om hem binnen te krijgen. Uit eindelijk was hij wel binnen dus toen was er een leuke avond. Daar binnen hadden we afgesproken als we klaar waren met uitgaan bij mij een film te kijken. Dus na de kroeg gingen we zoals afgesproken met z’n 3en naar mijn huis (HIJ, die vriend en ik). Film kijken was er gezellig, op het gegeven moment zei hij dat hij het koud was dus ik gaf een deken (we zaten met zijn drieën naast elkaar op de bank en ik in het midden) toen was dat deken dus over ons allemaal heen en pakte hij ‘stiekem’ mijn hand. Niet dat ik dat erg vond!
Aangezien hun eigenlijk weer naar het huis van die vriend moesten maar dat wel een stukje fietsen was hadden we besloten om in mijn huis te blijven slapen. Daar gingen we dan met z’n 3en in bed liggen. Ik lag weer in het midden dus ook naast hem. Hij pakte weer lief mijn hand vast en legde mijn hand op mijn middel. We lagen heel dicht tegen elkaar aan en sliepen zo in slaap. De volgende dag gingen ze naar het huis van die vriend en was ik overdag ook nog even bij die vriend langs geweest, toen was er niet veel bijzonders gebeurd.
Nu die zondag toen hij naar huis ging had ik inmiddels hem al op Whatsapp en kreeg ik hem op Skype. En sinds die avond (we zijn 2 weken verder) heb ik hem elke dag op Skype gezien. Het voelt goed. Maar nu is het probleem dat ik bijna altijd het gesprek moet beginnen, toevallig heeft hij dat net gedaan. Hij zegt wel schat en lieverd enzo tegen mij maar ik weet niet zo goed wat ik er bij moet verwachten. Hij zegt wel meer dingen maar ik ga er vanuit dat vele van die dingen grapjes zijn. Aangezien ik hem morgen 1 op 1 ga zien wil ik wel weten hoe hij er nu over denkt… Ik ben een beetje bang voor morgen…

Wat moet ik hiermee, moet ik hem vragen hoe die over mij denkt? Moet ik wachten tot hij het gesprek begint?

damnn meid, doe gewoon niets, wacht geowoon af,
en je hoeft ook niet elke keer een gespreek te bigennen, laat hem dat doen.

jullie kennen elkaar al niet lang, en ik zou persoonlijk nooit nooit nooit naast hem slpaen na een per min al. maar goed dat is mij mening.

edit: voor morgen niet bang zijn, het hoort gewoon leuk te zijn, wees jezelf en doe alsof jullie gewoon vrienden zijn, niet te klef of hoeje het ook schrijft.

Er is een jongen waar ik veel mee whatsapp, en ik begin ook bijna nooit het gesprek (hij eigenlijk altijd). Als hij niks tegen me zegt kunnen we zo een week niet praten. Soms begin ik het gesprek, als ik het gevoel heb dat het “nodig” is… zegmaar, omdat ik anders bang ben dat ik het contact verlies… Ik weet niet waarom ik het zo doe… Want ik vind hem wel leuk…

scheikunde,
ja dat is misschien wel zo!
Ik zal wel schrijven hoe het morgen was en ik ga zo weer met hem Skypen…

Dat heb ik dus precies zo!! Ik weet het echt niet meer:(

dan doe je het goed
1: jongens vinden het totaal niet leuk als ze de hele tijd gestalkt worden
2; als ze zin hebben en jou leuk vinden bigennen ze wel
3:ze willen jagen
4: ze houden van dure meisjes

ja doe dat, leuk:)

@dontstopmoving Erg herkenbaar! Ik vind hem gewoon zo leuk, maar hij begint ook nooit op Whatsapp:(

^ooowh wat balen! :frowning_face: Maar bij mij is het juist andersom… Hij begint altijd het gesprek!

update 1. Na mijn vraag wat hij eigenlijk van me vind zegt hij: Je bent in ieder geval super lief.

wieehoee

Frustrerend he, ik vraag me ook echt af waarom ze dat doen. Opzettelijk, onbewust? En echt signalen dat ze niet met je willen praten zijn er ook niet. Ik denk dat we er te veel achter zoeken, maar toch vraag ik me af wat er in hun hoofd omgaat.

gefeliciteerd :slightly_smiling_face: