Wat wilt hij nou. :(

Pff, voel me echt foktop. Ik heb tijdje terug een jongen leren kennen, er was naar mijn idee meteen al een klik. We spraken vaak af, ik bij hem, hij bij mij en andersom. En jahoor, ik werd verliefd. Hij heeft meerdere malen tegen me gezecht (face2face) dat hij me leuk vind, en via ping ook en dat hij alleen mij wilt, en verder niemand MAAR! ik vroeg, wat die nou van me wilt, enzo. Hier komt het: Hij wil alleen mij, vind alleen mij leuk maar wilt zich nog NIET binden ivm vrijheid & vorige relaties. Whatthefak. Ik snap dat niet, als je iemand écht leuk vind dan ga je daar toch voor & niet half? En ondertussen wilt meneertje wel sêks met me. Wat dus gebeurd is. Ik voel me echt kud hierover, houd die me aan het lijntje of vind die me wel gewoon leuk?

& soms vraag ik me af of ik niet beetje paranoide ben,
omdat me ex me heeft gebruikt enzo, en nu minder vertrouwen
in jongens heb. ik weet het echt niet allemaal pff.

foktop? kud? sêks? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar ik denk dat je moet stoppen met deze jongen. Het is wel duidelijk dat hij verder niks wil.

Ben gewend aan andere forums en daar mag je zulke woorden niet gebruiken,
weet niet hoe het hier zit! Maar pff, ik ga binnenkort maar eventjes met hem praten.

Ik denk dat hij alleen maar sex wilt

Ik denk dat hij alleen maar sex wilt

Ik weet het. Ben echt dom, maar ik ben gewoon echt verliefd op hem & kan der niks aan doen… denk dat je het pas echt snapt als je je in dezelfde situatie bevind. Het is allemaal gewoon zo lastig, maarja, ga dus snel met hem praten, of ik nou nu gekwetst word of straks maakt geen verschil dus ik doe het maar gewoon.

Ik zou een goed gesprek met hem aangaan. Hem vertellen dat je hem leuk vindt en dat als hij jou ook leuk vindt je niet snapt dat hij geen relatie wil. Wat volgens hem dan precies het verschil is tussen geen relatie maar wel seks en andere leuke dingen met je doen en een relatie.
Wil hij die vrijheid bijvoorbeeld gewoon voor zijn gevoel of wil hij ook daadwerkelijk met andere meisjes dingen doen?

Als je daar achter bent moet je voor jezelf kiezen of je het oké vindt om met hem te zijn terwijl je niet echt een relatie hebt. Ik kan me voorstellen dat dat wel een optie kan zijn als hij verder niets met andere meisjes doet. Als hij een soort open relatie wil waarbij jullie allebei dingen met andere mensen doen moet je ook voor jezelf kijken of je dat zou willen. Ja, dan is dat leuk voor jullie beiden en zo niet dan moet je het niet doen.

(Je moet gewoon kiezen wat je zelf wil. Je niet laten beïnvloeden door anderen en gewoon kiezen wat goed voelt.)

Op zich hoeft dat geen probleem te zijn als de TS dat ook alleen wil. Als ze echt een relatie wil en hij alleen seks dan heb je een groter probleem. Daarom vind ik dat ze met hem moet praten om te zien wat hij nu echt wil.

Hij wilt alleen mij, en wilt niks met andere meisjes doen vertelde die me.
Maar hoe kan ik hem geloven, als ik iemand leuk vind wil ik daar
meestal wel een relatie mee, dus ik begrijp zijn keuze niet.
Maar ik kan er gewoon echt niet meer tegen, als ik bij hem ben
dan voel ik me fijn maar zodra ik thuis ben vraag ik me af
wat die aan het doen is & of die me nog wel ziet zitten enzo.
Dan voel ik me zo onzeker en heb ik echt heel de tijd
een rotgevoel…

Ja idd anders vind ik het niet leuk van die jongen dat hij alleen maar sex wilt.

:cry:

Vervelend voor je meid, maar ik denk dat jullie beide wat anders willen dus stoppen er mee lijkt mij het best!

Ik kan hem natuurlijk niet dwingen om een relatie met me te beginnen,
alleen hoe we nu met elkaar omgaan, lijkt vrij veel op een relatie
alleen zo wilt hij het dus niet noemen…

Het beste is gewoon om met hem te praten hoe jij over deze situatie denkt. Ik denk dat hij daar niet echt bij stilgestaan heeft. Good luck! :slightly_smiling_face:

Hey, ik begrijp precies hoe je je voelt. Als ik jou was zou ik helemaal in de war zijn. En gelijk heb je ook, je hebt dus séks met hem gehad, terwijl jullie geen relatie hebben, maar was je je toen wel bewust van wat je deed? Je had ook op dat moment kunnen zeggen dat je het pas wilt als jullie een relatie hebben bijvoorbeeld… En misschien liegt hij dat jij alles bent wat hij wilt. Het kan ook zijn dat hij het meent en dat jij bent wat hij wilt, mensen kunnen trauma’s oplopen door vorige relaties en voorzichtiger zijn, maar wel vreemd dat hij alleen séks wilt… Denk goed na voordat je zoiets in de toekomst doet! Voor nu, kan je hem vragen waarom hij niet gebonden aan iemand wilt zijn maar wel séks wilt. (dat is tenminste wat ík zou doen). Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
xxx

Ik heb een beetje hetzelfde als die jongen. Ik zit al een tijd een beetje met m’n beste vriend te kloten en ik vind hem echt ontzettend leuk, maar ik wil niks vast op dit moment. Het is al een paar maand uit met m’n ex, maar ik heb nog gewoon geen behoefte aan weer een relatie, hoe leuk ik hem ook vind. Ik praat er heel vaak over met hem en daardoor wordt het niet ingewikkeld tussen ons, hij weet wat ik wil en dat accepteert hij. We zijn nu gewoon vrienden, ook al zoenen we wel eens met elkaar. Dus wat jij zegt, over iemand écht leuk vinden en dat je daar dan helemaal voor wil gaan, geldt niet in alle gevallen. Ik zou heel goed er met hem over praten, zodat jullie allebei weten waar jullie aan toe zijn. Geloof me, dat werkt heel erg goed.