Wat wilt hij nou?

Hoi dames,

2 maanden geleden werd ik toegevoegd door een jongen via hyves. Ik zag dat hij in de buurt woonde en we hadden msn etc. uitgewisseld. De eerste dag hadden we echt veel gepraat op msn, maar die week erna hadden we geen woord tegen elkaar gezegd. Opeens begon hij te praten en wilde een keer afspreken. Paar dagen later hadden we afgesproken en het was supergezellig. Toen ik thuis was zei hij meteen dat hij me een heel leuk meisje vond en vaker af wilde spreken. Hij zei er ook duidelijk bij dat hij net een relatie van anderhalf jaar achter de rug had, dus hij was niet opzoek naar een vriendin. Ik vond dat toen niet erg, omdat ik nog geen gevoelens voor hem had natuurlijk… Daarna hebben we elkaar bijna elke dag gezien en het was echt geweldig! Toen ik begin van deze maand op vakantie ging, stuurde hij ontzettend veel lieve dingen -wat hij normaal nooit zo deed-. Ook toen ik op vakantie ging, kreeg ik vaak smsjes als : ‘Ik mis je’ & ‘Ik wil dat je terug komt’ Door die smsjes werden m’n gevoelens voor hem sterker en ook doordat ik hem weinig sprak en veel had nagedacht kwam ik erachter dat ik hem echt superleuk vond. De dag nadat ik van vakantie terugkwam, kwam hij meteen naar me toe en het was natuurlijk weer gezellig. Ik merkte wel dat hij toen opeens minder lieve dingen stuurde en soms droog reageerde enzo. Ik had met hem erover gepraat en hij was zich daar niet van bewust. Vorige week zaterdag zag ik hem en toen was hij ZO lief, echt het leek zo een scene uit een film. Ook toen ik naar dezelfde verjaardag kwam als hij, heeft ie wel 100 x gezegd dat ie het zo leuk vond dat ik er was etc… Afgelopen woensdag zijn we samen naar ikea geweest en gisteren hebben we samen m’n bureau in elkaar gezet, was echt heel gezellig allemaal… Maarja nu komt het: Hij zegt dat hij me een leuk meisje vindt, hij zoent en knuffelt me heel de avond/dag als hij me ziet, hij doet alles voor me, hij komt ontzettend vaak naar me toe, hij wordt jaloers als ik met andere jongens afspreek, maar hij wilt echt niks! Hij zegt ook nooit dat ie me leuk vindt of iets dergelijks en als ik ernaar vraag, krijg ik een vaag antwoord. Het is voor mij overduidelijk dat hij me leuk vindt, maar hij wilt het op de een of andere manier niet toegeven ofzo?

Wat denken jullie?

Volgens mij gebruikt hij jou.

Ohja trouwens: Hij zegt weleens dat ik een leuk meisje ben, maar met ‘hij zegt nooit dat hij me leuk vindt’ bedoel ik meer dat hij nooit zegt dat hij gevoelens voor me heeft.

Hmm, kan… Maar we hebben geen seks of iets dergelijks en dat hoeft ook niet van hem… Verder spreekt hij alleen met mij af en niet met andere meisjes en als ik niet kan, blijft ie gewoon thuis.

Hij heeft best wel een lange relatie achter de rug. En omdat het nu uit is, zoekt hij dezelfde aandacht nu bij jou. Anyways, ik zou het gewoon aan hem vragen maar denk dat het zo in elkaar steekt.

Ja, ik denk ook wel dat het zoiets is… Ik denk ergens ook wel dat hij wel een beetje gevoelens heeft, maar dat hij geen zin heeft in een relatie, maar wel samen met iemand wilt zijn… Gewoon gezellig knuffelen enzo…

Voor wat zou hij haar moeten gebruiken:S? Der tong? Of was 't een grapje?

Hij komt net uit een lange relatie kan wel begrijpen dat hij bang is om weer in een relatie te stappen zo snel. Ik kan je alleen geen raad geven met wat je nu moet doen omdat ik een soort gelijk probleem heb.

Ja, ik snap dat ook heel goed! Maar als we samen zijn voelt het gewoon alsof we een stelletje zijn, hoe hij doet enzo… Dat maakt me zo in de war…

Succes ermee! Misschien kan je dit topic ook blijven volgen. (: