Heyy, ik heb echt advies nodig op t moment!
Ik heb in het begin van de zomervakantie toen ik ging zwemmen een hele leuke jongen ontmoet, ik kon hem wel al maar we hadden nooit echt gepraat. Die zelfde avond hebben we nog geappt en zei hij dat die hij me leuk vond en ik van hem zou worden enzo. We hebben toen bijna iedere week afgesproken en hij zei altijd dat hij van me hield en dat soort dingen, hij heeft me zelfs meegenomen winkelen met z’n ouders en hem. Maar iedere keer als ik vroeg waneer die nou een realatie wou beginnen zei hij dat hij t niet wist waneer en hoe want hij wilt wel dat t speciaal zou zijn. Nou ik dacht oke ik dat snap ik wel. Maar ineens gingen we minder met elkaar praten op whatsapp en op instagram reageerde allemaal meisjes op z’n foto’s die hij dan ook als best friends op snapchat had, ook z’n ex. Ook ging hij anders doen, de dag voordat ik op vakantie ging hadden we afgesproken om 1 uur. Toen om 2 uur appte hij me dat hij te lang had geslapen en niet meer kwam. Wel appte we soms maar ik begon het gesprek dan. Toen ik terug van vakantie kwam hebben we nog 1 keer afgesproken en daarna niet meer gepraat. Ik had het idee dat hij me niet meer leuk vond dus appte ik hem of hij nou een realtie wou beginnen. Hij zei dat die een realtie wou beginnen maar niet wist waneer en hoe. Ik zei dat ik bang was dat ik dan zou wachten en dat die dan uiteindelijk toch niks met me wilt, z’n antwoord daarop was dat dat niet zou gaan gebeuren. Maar van de ene kant geloofde ik dat niet helemaal… Ik vroeg dus de dag daarna of die in het weekend iets kon afspreken en dat wist hij niet. Na 2 dagen had ik er genoeg van dat hij me negeerde en wel met andere meisje praatte enzo. Ik appte hem dus of hij eigenlijk nog wel iets voor me voelde. Geen antwoord, maar hij had t wel gelezen. Een uur later appte ik hem dat ik het idee had dat er dingen veranderd waren en ik niet begreep waarom, weer geen antwoord. Ik werd pissig en zei dat als die niet met me wou praten dat ook gewoon kon zeggen. Weer geen antwoord maar ook dat had hij weer gelezen. Ik denk dat dit het einde is, want veel mensen zeiden me al dat hij een player is en me alleen maar zou gebruiken. Dat dus ook zo is uiteindelijk terwijl dat het in begin niet zo leek. Maar het ergste vind ik dat hij mij nu gewoon negeert en hij dan zo een einde eraan wilt maken alsof er nooit iets tussen ons is geweest. Geen idee wat ik nou moet doen, advies zou fijn zijn!!
xxx
Over Whatsapp; als iemand mij een berichtje stuurt staat er ook dat het gelezen is, terwijl ik mijn telefoon niet heb aangeraakt, tenzij je het aan zijn ‘laatst gezien’ zag.
ontopic: Ik zou het een paar dagen laten rusten, en hem daarna misschien nog appen. Ook vind ik dat hij je eigenlijk aan het lijntje heeft gehouden, omdat hij zei dat hij van je hield en allemaal dingen wou doen en weetikveel maar geen relatie wou.
Ik denk dat je hem het beste kunt vergeten, je verdient veel beter dan een jongen die je negeert! Laat je vooral niet aan het lijntje houden.
Ik ga even slim doen.
Het tweede vinkje bij whatsapp betekent niet ‘gelezen’, het betekent dat het berichtje is aangekomen op de telefoon haha
ik heb precies hetzelfde gehad en ik zou wachten tot hij weer is tegen jou begint en ik weet hoe moeilijk het is om niks te sturen maar hou vol!
successxx
Ik zou ermee stoppen in dit geval. Je verdiend duidelijk beter dan iemand die vrij weinig met je praat en je zelfs negeert. Het lijkt inderdaad alsof hij je aan het lijntje heeft gehouden en dat verdiend niemand!
Maak dit hem wel duidelijk, en of hij reageert is aan hem te keus. Maar probeer jezelf in deze situatie wel boven te houden! Laat hem merken dat je dit niet accepteert & dat je hier ook geen zin in hebt. Probeer het bij jezelf te houden!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Je dringt teveel aan en loopt teveel achter hem. Geef hem een beetje ruimte en tijd dan zal hij je uit zichzelf vertellen wat hij wilt.
Als hij een relatie wil, komt hij er zelf wel mee. Je moet hem niet teveel lastig vallen door steeds weer appen, misschien heeft hij gewoon even tijd nodig om na te denken.
ik ken dit probleem helaas,
maar hij is het je niet waard, hij verdient je niet.
bij mij is die jongen er uiteindelijk op terug gekomen, en had er spijt van,
maar alsnog was ik degene die elke keer weer het gesprek moest beginnen. ik heb hem laten varen en ik heb hem achter me gelaten. dat kan jij ook!
liefs
Persoonlijk zou ik hem lekker laten lopen. Ik snap dat dit heel erg moeilijk is, maar je moet echt niet op een jongen gaan zitten wachten. Ga lekker genieten en laat hem lekker links liggen. Als je je de aankomende periode een beetje op jezelf richt en niet teveel aan hem denkt zit er ook een kans in dat hij je gaat missen. Uit je bericht las ik dat hij vertelde dat hij van je hield, wie weet als hij je zo erg mist. Dus lekker afwachten en de tijd zou het leren !
Dat wilde ik ook net gaan zeggen