Wat wilt hij nou

Hee meiden,

Ik heb even het forum doorgelezen en kon al veel tips etc. vinden, maar niet met mijn specifieke verhaal…

Ik heb een jongen ooit leren kennen via instagram. Ik kende hem al van een paar feestjes, maar had niet echt met hem gesproken en hij heeft ook nooit echt de kans gehad om mij te zien. Hij was mij toen al opgevallen, maar heb er verder niks mee gedaan. Ruim een jaar later zag ik hem op instagram langskomen. Ik en mijn beste vriendin waren echt in een impulsieve bui en ik ben hem gaan followen. Die avond kreeg ik een melding met dat hij mij terug had gefollowed. Weken gingen er voorbij en dacht eerlijk gezegd ook niet echt meer aan hem. Vervolgens kwamen we elkaar tegen met uitgaan. We hadden even gepraat, maar verder niet serieus en er was verder niks gebeurd die avond. Paar weekjes later kreeg ik van hem een instamessage. Gesprekken volgde hier en vervolgens vroeg hij mijn whatsapp. We hebben veel gepraat en gebeld tot telkens wel 3 of 4 uur in de avond (naja ochtend xp). Hij kwam via facebook erachter dat we elkaar al eerder hadden gezien in die twee jaar geleden op dat feestje, want we stonden beiden op een foto daarvan. Op een gegeven moment besloten we af te spreken. Het kwam heel onverwachts en zat die week ook totaal niet goed in mijn vel. De date had de omgeving etc. om super te worden, maar was awkward. Ik kon totaal niet mijzelf zijn en ging een totaal andere houding aannemen. We konden de weg niet terug vinden en het heeft uiteindelijk twee uur langer geduurd daardoor. Een enkel berichtje volgde na de date. Voor mij was het afgelopen en voor hem blijkbaar ook. Daarna volgde er gemixte gevoelens. Maanden gingen voorbij. We zagen elkaar nog af en toe met uitgaan, maar ik zei telkens na één simpele drie kussen op de wang groet dat ik weer terug naar mijn vrienden ging… dom van mij ja. Hij kwam na die keren weer in mijn hoofd terecht en ik kon niet stoppen met aan hem te denken tot een bepaalde tijd. Nu ben ik hem tegengekomen afgelopen met uitgaan en we hebben voor het eerst na die date gepraat met een super goede klik en gezoend tot mijn grote verbazing en besef erna. We hebben weer nummers uitgewisseld, want ik had ondertussen een ander nummer. Het zoenen ging best ver, we gingen helemaal in elkaar op. De dag erna verwachte ik wel een whatsapp, maar ik kreeg totaal niks. Er is nu een week voorbij en er is nog steeds geen contact geweest. Doordat hij niets deed ben ik zelf ook onzeker en wil ik niks sturen, omdat ik dus denk dat hij niet wilt. Hij zit nu constant in mijn hoofd, vooral omdat hij die avond telkens begon met alles qua praten en zoenen. Het gevoel van voor de date kwam weer naar boven en we hebben elkaar toch echt al soort van leuk gevonden. Maar waarom zoekt hij nu dan geen contact! Ik ben 16 en hij 18. Ook is hij een dichtbijzijnde vriend van een familie lid van mij blijkbaar en die hadden met mijn broertje erover gepraat en dat hij wel een hele goede jongen is, maar wel snel verder met meisjes gaat. Heeft dat ermee te maken? Ik weet het niet meer en ik weet ook niet wat ik moet doen, want ik vind hem echt heel erg leuk… :bored: :flushed:

Ik zou hem een appje sturen of hij zaterdag weer op stap gaat. Gewoon even luchtig beginnen. En dan even kijken hoe hij reageert, als hij kortaf doet zou ik het even zo laten en als je hem dan weer in de stad ziet vragen hoe hij jou ziet (dan heb je waarschijnlijk wat gedronken en durf je dat beter haha). En als hij enthousiast reageert op de app kan je zo een gesprek beginnen en even kijken of je iets los kan krijgen.

Thankyouu voor je advies, ik ga het proberen :slightly_smiling_face:!

Ik ben nog steeds verbaasd over het feit dat je een instamessage kan sturen