wat wilt hij nou?

halloooo…
ongeveer 2 weken geleden nu heb ik een jongen op school leren kennen. Ik vond hem al meteen heel erg leuk. Hij zei dat hij ook geintereseerd in mij was en we zouden gaan daten. Hij zei dat hij zo snel mogelijk wilde daten en hij was heel enthousiast enzo. Een paar dagen na onze ontmoeting vroeg hij ook mijn telefoonnummer. Ik dacht dus dat het toen wel goed zat. Dat was op een vrijdag. In het weekend zei hij bijna niks, maar dat vond ik niet erg want ik dacht, hij is gewoon met andere dingen bezig etc.
Op maandag begon ik weer tegen hem te praten en wanneer hij wilde afspreken, hij zei dat hij donderdag wel kon en we zouden dan allebei half 2 uit zijn dus dat zou mooi uit komen.
Donderdag toen ik op school was kreeg ik een appje van hem dat hij tot 4 uur school had en dus niet kon afspreken… Hij werd ook afstandelijker enz maar toch als ik zei dat ik hem snel wilde zien weer zei hij ‘ja ik jou ook’

De week erop (vorige week inmiddels) hadden we allebei toetsweek dus korte dagen. We zouden elkaar dan sowieso zien, dacht ik. In het weekend zei hij dat hij dinsdag of woensdag wilde afspreken.
Dinsdag appte ik hem dus weer en toen zei hij dat woensdag beter uit zou komen… de volgende dag dus.
Toen ik op school was woensdag ochtend voor mijn toets appte hij weer om te zeggen dat hij verkeerd gekeken had en pas om half 4 klaar was met de toets ipv half 1… Dus het kon weer niet door gaan.
We hadden op donderdag afgesproken en hij zou weer pas half 4 klaar zijn, ik 2 uur maar ik wilde wel even op school wachten op hem en intussen huiswerk maken… Nadat ik ongeveer 20 minuten heb gewacht zei hij dat hij niet kon doordat hij bezoek kreeg van mensen die zijn motors wilde kopen, of iets.
Hij zei dat hij de volgende dag, afgelopen vrijdag écht zou kunnen. We zouden die dag allebei half 2 klaar zijn. Die ochtend appte ik nog ‘En kun je vanmiddag nog steeds? :slightly_smiling_face:
Na een ander half uur appte hij terug ‘sorry ik moet eerder bij de show zijn’
hij had blijkbaar een show (hij is model enz) en hij werd om 2 uur al opgehaald…

Toen heb ik tegen hem gezegd, als je nog wil afspreken hoor ik het vanzelf van jou. Wil je het nog wel dan? En toen zei hij ‘Ja’
Maar, sinds vrijdag heb ik alsnog niks van hem gehoord… hij toont sinds anderhalve week totaal geen interesse meer… Ik begon net tegen hem te praten en ik vroeg of hij wilde afspreken en hij zei ‘Ja’. Toen vroeg ik wanneer en hij zei dat hij dat nog niet weet want hij heeft paar drukke dagen…
Wat moet ik met zo’n jongen?? Afwachten of beetje boos worden als hij weer afzegt?

Wat je met zo’n jongen moet? Helemaal niets. Hij speelt duidelijk een spel met je. Hoeveel kansen wil je hem nog geven? Als hij echt interesse in je had, zou hij wel tijd vrijmaken.

Hij heeft je intussen al zo vaak afgewezen dat de boodschap nu toch echt duidelijk moet zijn…

Het zou idd kunnen :frowning_face: maar voor dat ik hem leerde kennen keek hij best vaak naar mij enz, en ik vond hem heel knap dus heb opgezocht wie hij is enzo… en toen zei hij dat hij me knap vind en dat hij niet voor niets naar me keek… elke keer dat hij afzegt zegt hij ook dat hij het heel k*t vind en hoopt mij snel te zien. Dus daardoor begin ik ook weer te twijfelen…

Ik heb het hem gezegd dat ik alleen wil als hij zeker is dat hij kan, en dat het voor mij anders niet meer hoeft. Ik denk dat dat hem duidelijk is dus ben nu heel benieuwd !

Ja, dat begrijp ik heel goed. Maar in je verhaal heeft hij je al 5 keer afgewezen. Ik snap dat mensen het druk hebben, maar dit is wel heel overdreven. Hij kan echt wel even tijd vrijmaken hoor. Er zijn genoeg andere knappe jongens die wel tijd voor je hebben!

Ja, je hebt gelijk. Hij heeft nu z’n laatste kans. En ik zal hem ook duidelijk maken dat dit ook geen goede indruk heeft gegeven… (:

Persoonlijk vind ik dat hij dat niet verdient, maar oké. Ben benieuwd!

Ja ik snap wel dat je vind dat hij dat niet verdient… ik wil het nog één keer aanzien ! Ik ben ook heeeel benieuwd (;

Haha oké, ik verwacht binnenkort een update!

Ja is goed ! Ga ik doen :slightly_smiling_face:
Ben alleen wel heeel benieuwd hoelang het duurt voordat hij een afspraak gaat maken… :stuck_out_tongue:

Laat het even weten! Ben erg benieuwd of hij deze keer wel een afspraak regelt.