Nou oké, ik had/heb eerst een beste vriend: Jake (niet zijn echte naam) Eerst zagen we elkaar drie keer per week op het voetballen, maar nu ben ik naar een andere club dus zag ik hem nooit meer. Maar ik vind hem echt al een jaar leuk zo ongeveer. Hij was hier dus achter gekomen, en voelde dus ook wel wat voor mij maar wist echt niet zeker. Dus toen spraken we af met een vriend van ons samen en een vriendin van mij, maar toen was het heeel awkward en toch zei hij daarna dat hij mij ook leuk vond. Toen hebben we echt superveel nog gepraat. En sinds 1 november was hij gewoon nergens meer op te bereiken, bleek dat hij geen internet meer had. Maar toen dacht ik echt: en een smsje kon je me niet sturen? Maar toen kwam hij vrijdag dus op msn en praatte we weer, maar toen moest hij naar zijn vader en ik trainen dus toen zei hij dat hij ging en vanavond weer op msn zou komen, maar hij zei wel xloveyou. Maar hij deed van te voren wel heel raar en die avond is hij ook niet meer op msn gekomen…
Maar nu weet ik dus niet, of hij mij ook nog wel leuk vind. We hebben nog niets btw, we wilde liever eerst nog eens afspreken, maar ik weet het echt niet meer.