Wat wilt hij nou? ;x

Haai girlss,

Mijn ex en ik zijn nu al ongeveer 2 maanden uit elkaar. Hij maakte het uit omdat hij niet van een verbintenis houd en hij had toen ook een meisje waar hij nadat wij 1,5 maand hadden mee ging praten en ook mee wilde af spreken. Hij zei toen dat ze gewoon vrienden waren maar ik had de berichten gelezen en zo kwam het niet helemaal over.
Naja ik weet niet hoe het met hem en dat meisje nu is maar na dat hij het net had uitgemaakt, zocht hij me nog op op school en ook kwam ik hem 4 dagen erna tegen op een feest. Toen kwam hij ook weer naar me toe en ik had daar geen zin in dus liep weg. De 2 weken erna dat het uit was stuurde hij nog af en toe wel een berichtje maar ik reageerde er kortaf op. Ik had toen aan hem gevraagd waarom hij dat deed en dat was puur uit aardigheid zei hij en dat hij er verder niks mee bedoelde. Ik snapte dat niet echt want ik zou ook niet als ik het uitmaakte met iemand de hele tijd nog met diegene willen praten, eerlijk gezegd.

Toen 1,5 maand later hoorde ik weer iets van hem uit het niets en toonde hij redelijk veel belangstelling via whatsapp en ook snapchats. Hij nodigt me ook uit via Facebook voor zijn feestjes, maar ook met dat meisje waar hij toen mee ging praten toen wij nog hadden… dat vind ik best raar.
Nu van de week stuurde hij ook weer berichten (, hij had me ook nog gebeld) en ik reageerde gewoon kortaf maar als je het gesprek leest, zie je vanaf zijn kant alleen maar vragen.
Hij maakt me wel beetje in de war omdat ik denk ik wel nog iets zou willen met hem, maar ik weet nou niet of hij het als vrienden ziet of anders.

Wat denken jullie ervan wat hij wilt of advies?

xxxx

Ik zou niet weten wat hij wil, maar als jij het wil weten moet je het gewoon vragen.

Jaa okee dat zal ik wel doen als hij weer wat stuurt, maar praten jullie nog met je exen als vrienden of?

Misschien wil hij jou wel, net zo graag als de rest die hij wil. Klinkt voor mij als een ‘player’ want hij wil niks vast maar is wel alleen maar met meisjes bezig.

Jaa het is een beetje raar… misschien ben ik z’n back up ofz…?
Een jaar geleden had hij wel een relatie met een meisje voor 2 jaar dus is beetje raar dat hij nu dan niet een verbintenis wilt maarja moet hij weten.

Nee eigelijk hoeft het niet van mij om nog vrienden te zijn want wat heeft dat voor zin dan… maar dat weet hij denk ik wel want dat heb ik hem ook gezegd… en toch stuurt ie dan berichten

Vraag het hem. Het leven is niet zo moeilijk.

hahaha okee doe ik @cupid