Wat wilt hij nou van mij?

Hoi allemaal…

Ik zat erg te twijfelen of ik dit topic zou openen, maar ik kom er zelf gewoon niet meer uit. Het zit dus zo…
Woensdag 1 augustus heb ik via facebook een jongen op whatsapp gekregen en deze jongen sprak mij wel aan :slightly_smiling_face:. Zo zijn we verder wat aan de praat geraakt en daarna tot eindstand gekomen dat wij elkaar maar eens moesten ontmoeten. Nogsteeds whatsappte we met elkaar(niet de hele dag door).

Vrijdag 3 augustus was dus de eerste date… Ik ben naar zijn huis gegaan, waar ook zijn moeder thuis was dus die heb ik ontmoet. Allemaal heel gezellig, lekker filmpje gekeken, geknuffeld, gezoend en die klik die was er zeker! Het voelde zo vertrouwd en goed… dus er is ook meer gebeurd. (en nee ik ben geen jong meisje die niet weet wat ze doet) Nadat ik weer naar huis was gegaan vroeg ik wat hij ervan vond, en hij zei: gezellig! en toen vroeg ik: wil je vaker afspreken? en hij zei: jahoor, maar we doen het rustig aan!
zo gezegd, zo gedaan…
Zaterdag ging ik uit met vriendinnen, maar ik zat in een kledingcrisis… dus ik vroeg hem om advies wat ik aan zou moeten doen… Zijn antwoord was: broek, truitje en geen hakken… Hij zei: ‘je hoeft er vanavond niet mooi uit te zien, want ik ben er niet’. Daar kon ik wel om lachen, en vond het wel lief.

Dinsdag 7 augustus was date nummer 2…
Het was weer ‘heel’ gezellig, we konden lachen en fijn praten. Ik werd zelf steeds losser en het leek echt alsof we elkaar al een tijdje kende. Ook die lieve knuffels en kusjes, en lekker samen kroelen… Af en toe maakte hij een opmerking als: ‘Je bent verliefd op mij aan het worden he?!’ Ik zei "Neeee hoezo?’’ hij zei:‘dat voel ik’…
dat was dus onzin want ik ben niet verliefd maar ik vind hem zeker wel leuk :slightly_smiling_face:!
Toen ik bijna naar huis ging zei hij: ‘Vond je het wel leuk? ik denk namelijk dat je me zo gaat verwijderen van whatsapp haha’ Hij zei het op een grappige manier. Mijn antwoord was:'Neejo gekkie, tuurlijk vond ik het leuk, ga je mij verwijderen dan? Maar hij zei ook van niet…
Dus hij bracht me weer thuis…
De volgende dag was dus woensdag(zijn vrije dag) en toen ik vroeg wat hij ging doen zei hij:'met een vriend naar een vriendin in tilburg van de vakantie… Dit vond ik niet echt fijn maarja… Hij had wel gezegd dat hij nu niet met een ander zou daten.

Maar waar het om gaat, we praten amper op whatsapp… Hij houd er ook niet echt van maar toch… Hij begint amper of nooit, maar ik krijg het gevoel zo alsof ik niet boeiend ben. Ik weet wel dat hij het echt ook druk heeft, maar even iets zeggen is toch geen moeite?
Dus ik besloot hem vandaag te vragen of die uberhaupt nog wel wil afspreken… En dat wil hij dan weer wel… Wat moet ik hier nu mee?

Dus omdat hij niet veel whatsapped ga jij er direct vanuit dat hij niet meer met je wil afspreken? Misschien is hij gewoon niet van dat soort communicatie. Ik had een vriend die smste zelden. Gewoon zelf initiatief nemen, het is de 21ste eeuw. Jongens hoeven dat niet constant te doen.

Ja ik wil het zelf eerst ook rustig aan kijken… En ik heb gezegd als die niet meer wil afspreken dat hij het nu eerlijk mocht zeggen, maar hij wou wel nog gewoon. Alleen het irriteert mij ook dat er zoveel meisjes zijn die hem whatsappen/pingen… Ik mag trouwens wel alles mee lezen als ik bij hem ben :slightly_smiling_face:. Maar het lijkt mij als je iemand leuk vind dat je diegene toch wel een beetje aandacht geeft? In real life is hij echt super, heel lief, leuk en gezellig… Alleen via whatsapp niet.

ik heb je stukje gelezen en naar mijn mening hebben jullie het heel gezellig samen! dat hij jou niet vaak whatsappt tja. aan de ene kant kan het best fijn zijn. ik zou namelijk helemaal gek worden als mn vriendje mij de heletijd whatsappt. ook zou je zo makkelijker ruzie kunnen krijgen.
en wat als jij een gesprek begint? reageert die dan wel snel en gewoon normaal?

Mijn scharrel was ook zo. Ik wilde heel graag met hem smsen, maar hij houd niet van al dat smsen, appen en facebook etc. Ik zag hem ook niet super vaak dus ik miste hem al snel, zeker omdat ik amper iets van hem hoorde via sms ofzo. We belde wel vaak, misschien is dat een idee? En anders, niet teveel opdringen. Laat hem maar eens beginnen met praten. Ik probeerde gewoon zo lang mogelijk niks van me te laten horen totdat hij een keer begon met praten. (Kon soms 2 dagen duren -.-) xx

Als hij in real life super is, dan is dat toch het belangrijkste. Wat maakt die whatsapp nou uit?

@lalalovex123: Ja als ik begin, dan is het gesprek gewoon normaal, en hij reageert snel… het is gewoon echt dat hij nooit het gesprek start! Ik wil dat het gewoon van twee kanten komt.

Maar als ik bij hem ben, laat ik hem juist initiatief nemen, dan ga ik bijvoorbeeld aan de andere kant van het bed zitten en dan trekt hij me naar zich toe om te knuffelenn en tegen hem aan te liggen.

Dit weekend zit hij druk met de voetbal, dus volgende week zouden we weer een avondje prikken voor een date :slightly_smiling_face:, ik ga het er dan met hem over hebben want ik vind dat je alles moet kunnen bespreken! Ookal heb ik trouwens de vorige keer op een plagende manier gezegd:‘Jij begint tegen mij noooooit met praten, alleen tegen die andere meisjes.’ toen zei hij:‘haha neehoor, dat valt wel mee, ik praat ook niet met hun’.

Ah hier heeft mijn crush ook last van! Nu ook al 2 keer afgesproken maar tussendoor nooit een whatsappje van hem of niks haha. Echt beetje onbegrijpbaar.

Herkenbaar, ik ben verliefd geworden op iemand, en hij ook op mij ( heeft hij letterlijk gezegd :grinning: ) Hij smst bijna nooit, en anders maar 1x per dag.
Als ik zelf sms krijg ik ook kort iets terug. Het is niet iemand van het smsen en ik ben dat dan weer wel ( hij heeft een ouderwetse telefoon zonder internet omdat die continu kapot gingen )

Maar als we samen zijn is er echt een enorme klik en hetzelfde als in je verhaal, gewoon geduld hebben dan komt het goed!

Mijn vriend en ik smsen/msnen ook echt noooooit haha. Bijna nooit dan. Dat zegt echt helemaaal niets hoor. We houden er beiden niet zo van dus voor ons is het geen probleem, en zo zal dat vanuit zijn kant ook wel zijn :slightly_smiling_face: