Hoi allemaal…
Ik zat erg te twijfelen of ik dit topic zou openen, maar ik kom er zelf gewoon niet meer uit. Het zit dus zo…
Woensdag 1 augustus heb ik via facebook een jongen op whatsapp gekregen en deze jongen sprak mij wel aan . Zo zijn we verder wat aan de praat geraakt en daarna tot eindstand gekomen dat wij elkaar maar eens moesten ontmoeten. Nogsteeds whatsappte we met elkaar(niet de hele dag door).
Vrijdag 3 augustus was dus de eerste date… Ik ben naar zijn huis gegaan, waar ook zijn moeder thuis was dus die heb ik ontmoet. Allemaal heel gezellig, lekker filmpje gekeken, geknuffeld, gezoend en die klik die was er zeker! Het voelde zo vertrouwd en goed… dus er is ook meer gebeurd. (en nee ik ben geen jong meisje die niet weet wat ze doet) Nadat ik weer naar huis was gegaan vroeg ik wat hij ervan vond, en hij zei: gezellig! en toen vroeg ik: wil je vaker afspreken? en hij zei: jahoor, maar we doen het rustig aan!
zo gezegd, zo gedaan…
Zaterdag ging ik uit met vriendinnen, maar ik zat in een kledingcrisis… dus ik vroeg hem om advies wat ik aan zou moeten doen… Zijn antwoord was: broek, truitje en geen hakken… Hij zei: ‘je hoeft er vanavond niet mooi uit te zien, want ik ben er niet’. Daar kon ik wel om lachen, en vond het wel lief.
Dinsdag 7 augustus was date nummer 2…
Het was weer ‘heel’ gezellig, we konden lachen en fijn praten. Ik werd zelf steeds losser en het leek echt alsof we elkaar al een tijdje kende. Ook die lieve knuffels en kusjes, en lekker samen kroelen… Af en toe maakte hij een opmerking als: ‘Je bent verliefd op mij aan het worden he?!’ Ik zei "Neeee hoezo?’’ hij zei:‘dat voel ik’…
dat was dus onzin want ik ben niet verliefd maar ik vind hem zeker wel leuk !
Toen ik bijna naar huis ging zei hij: ‘Vond je het wel leuk? ik denk namelijk dat je me zo gaat verwijderen van whatsapp haha’ Hij zei het op een grappige manier. Mijn antwoord was:'Neejo gekkie, tuurlijk vond ik het leuk, ga je mij verwijderen dan? Maar hij zei ook van niet…
Dus hij bracht me weer thuis…
De volgende dag was dus woensdag(zijn vrije dag) en toen ik vroeg wat hij ging doen zei hij:'met een vriend naar een vriendin in tilburg van de vakantie… Dit vond ik niet echt fijn maarja… Hij had wel gezegd dat hij nu niet met een ander zou daten.
Maar waar het om gaat, we praten amper op whatsapp… Hij houd er ook niet echt van maar toch… Hij begint amper of nooit, maar ik krijg het gevoel zo alsof ik niet boeiend ben. Ik weet wel dat hij het echt ook druk heeft, maar even iets zeggen is toch geen moeite?
Dus ik besloot hem vandaag te vragen of die uberhaupt nog wel wil afspreken… En dat wil hij dan weer wel… Wat moet ik hier nu mee?