wat wilt hij nou eigenlijk

ik had eerst contact met een jongen waarmee ik weleens ‘dingen’ mee deed.
ik kende hem daarvoor al een aantal jaar.

vorig jaar heeft hij me geblokt van app toen ik hem aansprak
en paar dagen geleden heeft hij mij een snap gestuurd.
ik vroeg aan hem of hij mij zag als een hoer waar hij telkens maar naartoe kan. zei hij: nee als ik je zo zag had ik niet aan je gedacht, miste ik je niet en zou ik mij niet kut voelen.
ik vroeg op wat voor manier hij me miste, zegt hij: op iedere manier die er is.
hij zei ook dat hij het weer wilde ‘oppakken’ ik heb hem in de snaps wel paar keer gezegd dat ik hem leuk vind

vandaag snapte ik van: wil je het echt weer opnieuw proberen / oppakken
hij heeft het nog niet geopend…

hebben jullie weleens ervaring mee gehad met zoiets en denken jullie dat hij alleen ‘speelt’ en niet voor iets echt wil gaan?

Waarom vraag jij in godsnaam of hij je als een hoer ziet?

Dus na een paar snapjes na een jaar negeren wil je het weer proberen zonder enige uitleg? Lijkt me wel duidelijk dat hij je gebruikt…

omdat hij alleen maar wat moet als hij ‘zin’ heeft of een rot periode doormaakt.
hij zei trouwens nog: ik word alleen maar hard door JOU, dat is toch iets?

ja wtf, maar dan ga ik mij dat afvragen of hij me zo ziet…
ik wil niet gekwetst worden wat vind en vond hem echt leuk

nou, zal maar meteen met de deur in huis vallen: hij bespeeld je… laat dat kereltje toch gaan, hij is niks waard. nou moet je hem maar eens blokkeren kan die even voelen hoe het is om zo aan de kant te worden gezet en als het meneer maar oh zo goed uit komt niet pfff. laat hem gaan, je verdiend beter!!

aaah dankje!
ik wacht gewoon af wat hij zegt, als hij ooit z’n snap opent, en dan zeg ik dat ie kan ophoepelen!