Wat wilt die gast?!

Oke, nou ik ben dus verliefd op een jongen uit m’n klas. Ik ken hem sinds het einde van de zomervakantie en sindsdien zijn we eigenlijk redelijk goede vrienden. Twee weken geleden heb ik gevraagd om een keertje af te spreken en hij zei ‘ja tuurlijk’. Vanaf toen zijn we alleen maar meer gaan whatsappen en praten en toen kwam het idee om een taart te bakken. Ik zat toen in de auto op weg naar turnen en eenmaal daar aangekomen moest ik dus beginnen met trainen dus heb ik hem niet meer gesproken. Tijdens mijn training is m’n telefoon gestolen dus ik kon hem ook niet meer bereiken over die taart, want we zouden die avond nog even afspreken wanneer we dat zouden gaan bakken. Dat is er dus nooit meer van gekomen… :c

Thank God heeft ie facebook dus gelijk heb ik hem daarop een berichtje gestuurd, maar nu reageert ie niet meer! Hij zegt niks op school en nou het is gewoon super vaag. Iemand ervaring hiermee? :hammer:

Ah. Je vindt het geen idee om op 'm af te stappen en het te vragen?
Gewoon, zomaar een ideetje ofzo.

Noouu, ik ben een beetje bang om opdringerig over te komen snap je?

Als hij niet meer reageert, is het toch logisch dat je wilt weten waarom? Stalk je 'm dan? Volgens mij niet, je kunt makkelijk om 'm af stappen om dat te vragen.

Heeft ie je berichtje wel gezien op facebook of niet?

Yep, er staat onder bekeken: Do 10:43

Okee, I’ll give it a shot :wink:

Ja dan zou ik ook gewoon heel luchtig doen op school en waarom die niet meer gereageerd heeft. En geen big deal over maken, his loss als ie niet meer wilt afspreken.

Daar heb je gelijk in :wink:

Hij weet wel al dat m’n telefoon gestolen is, dat is al een week geleden… Maar ik kan hem nu niet meer vragen wanneer we nou een taart gaan bakken, maandag pas. Dus weer een berichtje sturen?

Upje :upside_down_face:

Dalijk denkt hij dat het een of ander stom excuus is ofzo, ik zou gewoon met hem gaan praten.

Upje