Wat willen oude jongens (/mannen) van jonge meisjes?

Hi, beetje gek dat ik dit aan een groep meiden vraag maar ik zit ergens over na te denken waar ik me toch over verbaas.
Ik ben 17, maar zie er een stukje volwassener uit voor m’n leeftijd. Vaak schatten mensen me een jaar of 19/20. Ben best een lang, daar zal het mee te maken hebben. Ondanks dat ik “ouder” word geschat vaak, zie je wel aan me dat ik toch nog wel een meisje ben. Geen volwassen vrouw zegmaar.

Vaak verwarring met leeftijd dus, als ik met jongens in gesprek raak met uitgaan. Als ik ze dan zeg dat ik 17 ben reageren sommige “geschokt”, lachen het weg, je maakt een leuk praatje en dan is het wel klaar.

Maar sommige, oudere, jongens (echt van 26 tot 28) blijven toch interesse tonen. Appjes sturen, vragen om “iets leuks te gaan doen”, “je graag willen zien” bla bla bla terwijl ze wéten dat je 17 bent.

Nu is het natuurlijk erg naïef om te denken dat die jongens oprecht geinteresseerd zijn in je leuke karakter, een relatie met zo’n leeftijdverschil kan natuurlijk gewoon niet. Voor sex dus, maar dan vraag ik me af, is dat niet heel gek voor mannen van die leeftijd? Om zoiets te willen met een meisje van 17? Het zijn helemaal geen rare of gekke gasten als je ze op het eerste gezicht ziet of met ze praat.

Toch vraag ik me af, wat moeten ze van je? Er zijn zat oudere volwassenere (ervanerere) vrouwen toch! Mijn vriendinnen hebben dit precies zo. Ik weet niet of er andere meiden zijn die dit meemaken en misschien een idee hebben? Het zijn geen rare jongens, daarom blijf het gewoon zo gek vinden.

Je zegt zelf dat ze het voor sex willen en dat klopt dus ook.
Ik begrijp niet zo goed wat je hier niet aan begrijpt.

Mannen willen sex en jongere meisjes zien er over het algemeen beter uit dan vrouwen die richting de 30 gaan dus ja.

In veel gevallen hebben de meeste mannen die zoveel ouder zijn denk ik niet echt serieuze plannen met zo’n jong meisje, maar zien het als ‘leuk voor eventjes’ of alleen voor de seks. Een echt serieuze relatie zal denk ik niet heel vaak voorkomen, al gebeurd het natuurlijk wel. En daar is ook niks mis mee.

Voorbeeldje, ik ken iemand die was 16 toen ze een relatie kreeg met een man van 24. (iets minder groot verschil) Ze ging bij hem in wonen toen ze 17 was. Ze wonen inmiddels al 8 jaar samen, meisje (vrouw) is inmiddels 24 en haar vriend 32. Het is echt een geweldig stel, die passen echt bij elkaar. Dus ja, het kan wel.

Ik kreeg wat met mijn vriend toen ik 18 was en hij 26, nu inmiddels 19 en 27 jaar. We hebben wel echt een serieuze relatie. Vind het ook een beetje krom dat mannen het dan meteen voor de seks zouden doen, ze zouden je toch ook gewoon een leuk meisje kunnen vinden. :’)
Maar goed, soms is het inderdaad voor de seks ja maar dat lijkt me niet anders dan met jongere jongens.

het is soms zo dat mannen graag het groene blaadje willen, ipv hun leeftijdsgenoten.

er werd ooit eens een survey gedaan (hzd ergens de resultaten gelezen) en iedere man van elke leeftijd wou graag als partner iemand rond 20/21 jaar. nooit iemand van hun leeftijd zoals bv 40.
Best sneu maar ik denk dat het vooral over het oppervlakkige gaan, uiterlijk ziet alles er nog goed uit enz
ik denk dat we dat in de media vaak zien hoe elke man in elke vorm en maat, dezelfde soort sexy jongen vrouw van 20 rond hun heeft lopen (omgekeerd is dit nooit eht geval) maar ik hoop dat je weet wat ik hiermee bedoel.

Volgens mij scheer je een beetje alle mannen over 1 kam. Hoezo zou een relatie dan niet kunnen? Zo groot is dat leeftijdsverschil niet.

zeker niet, ik was er niet eens over bezig (oeps)
:S

maar een relatie met oudere mannen kan zeker. :stuck_out_tongue:

Ik heb het over TS :stuck_out_tongue:

ok maar ben toch bedankt anders had ik er zelfs niet aan gedacht :stuck_out_tongue:

Ik heb vorig jaar een paar dates gehad met iemand van 32 (ik ben 18).
Voor mij was het verschil iets te groot maar hij was verliefd en wilde een relatie dus het gaat niet altijd over seks.

Mocht dit wel zo zijn dan vallen ze waarschijnlijk op jonge meiden en gaan ze er misschien zelfs vanuit dat ze makkelijker in bed te krijgen zijn.
Veel meisjes zijn op die leeftijd nog naïef en onzeker en zitten in de pubertijd. Als er dan zo een oudere jongen interesse toont is dat best interessant.

Ik denk niet echt dat het altijd voor de seks is, maar als het wél zo is, denk ik ook niet dat dat is omdat jonge meisjes er mooier uit zien. Het is zelf wetenschappelijk aangetoond dat een vrouw het mooiste is ergens midden in de 20? Sowieso zou ik je wel redelijk ‘ziek’ vinden als je iemand van 16-17 in het algemeen aantrekkelijker vindt dan iemand van 25 wanneer je zelf 25-30 bent.

Ik denk dat het dan eerder te maken heeft met de manipulatieve factor. Een volwassen vrouw is moeilijker in bed te praten als ze daar niet voor open staat, een meisje kun je nog doen geloven dat je ze graag ziet. Denk ik dan.

Wat er al gezegd wordt is het zeker niet altijd voor seks. Zelf ben ik 17 en mijn vriend is 26. Hij liet in het begin alles van mijn kant afkomen, zelf knuffels etc. Voor mij was het dan ook heel duidelijk dat hij het niet voor de seks deed. Misschien kun je, als je het wel leuke mannen vindt, een beetje aftasten door ze niet (snel) te zoenen en dan kijken wie de eerste stap zet?
Zoenen is dan nog redelijk normaal natuurlijk al was dit voor mij wel een goede indicatie dat hij niet ‘‘zijn piemel achterna liep’’.

(Iemand waar ik eerder mee date (ik 16, hij 18 toendertijd) drong hier namelijk veel sneller op aan en maakte ook steeds de eerste move op dat gebied en heeft uiteindelijk ook toegegeven dat hij zijn penis achterna liep.

Dus of ze vallen gewoon op jongere meisjes (net als je op bruin haar kan vallen of vrouwen die op wat oudere mannen vallen) of ze willen je voor de seks, wat snap je er precies niet aan?

Ik denk dat sommige mannen wel voor de seks/makkelijkheid gaan. Dan is een meisje van 17 vaak makkelijker over te halen dan een jonge vrouw van 25 jaar of ouder. Maar mannen willen ook graag zorgen en als zij dan wat ouder zijn en hun partner wat jonger, kunnen ze dat wat meer?

Qua uiterlijk kan het natuurlijk ook een voorkeur zijn, want de meeste meiden van 17 zien er anders uit dan volwassen vrouwen. Maar ik denk dat de goede vooral willen zorgen en de ‘slechten’ vooral seks willen en dat makkelijker kun krijgen bij een meisje dan bij een vrouw. En vrouwen lopen inderdaad ook voor op mannen dus emotioneel zit er soms niet eens zoveel verschil tussen een meisje van 17 en een gast van bv. 24 ofzo.

Als ze echt gewoon alleen seks willen denk ik dat ze dus alleen naar het uiterlijk kijken dus dan maakt het ze ook niet uit dat je nog maar 17 bent.

Het zal vast niet zo zijn dat alle mannen alleen maar op die manier contact met je zoeken om seks.
Maar ik vind het heel verstandig van je dat je er in ieder geval wel al vanuit gaat!
Om jezelf te beschermen zeg maar.
De meeste mannen zijn ook gewoon “bevriend” met een meisje omdat ze iets van je willen.

Ik vind dat soort mannen echt walgelijk sorry. Kijk, een relatie hebben met iemand die een stuk ouder dan jij zelf is oke. Maar een jonger meisje alleen gebruiken voor de seks is echt vies gewoon.