Hi, beetje gek dat ik dit aan een groep meiden vraag maar ik zit ergens over na te denken waar ik me toch over verbaas.
Ik ben 17, maar zie er een stukje volwassener uit voor m’n leeftijd. Vaak schatten mensen me een jaar of 19/20. Ben best een lang, daar zal het mee te maken hebben. Ondanks dat ik “ouder” word geschat vaak, zie je wel aan me dat ik toch nog wel een meisje ben. Geen volwassen vrouw zegmaar.
Vaak verwarring met leeftijd dus, als ik met jongens in gesprek raak met uitgaan. Als ik ze dan zeg dat ik 17 ben reageren sommige “geschokt”, lachen het weg, je maakt een leuk praatje en dan is het wel klaar.
Maar sommige, oudere, jongens (echt van 26 tot 28) blijven toch interesse tonen. Appjes sturen, vragen om “iets leuks te gaan doen”, “je graag willen zien” bla bla bla terwijl ze wéten dat je 17 bent.
Nu is het natuurlijk erg naïef om te denken dat die jongens oprecht geinteresseerd zijn in je leuke karakter, een relatie met zo’n leeftijdverschil kan natuurlijk gewoon niet. Voor sex dus, maar dan vraag ik me af, is dat niet heel gek voor mannen van die leeftijd? Om zoiets te willen met een meisje van 17? Het zijn helemaal geen rare of gekke gasten als je ze op het eerste gezicht ziet of met ze praat.
Toch vraag ik me af, wat moeten ze van je? Er zijn zat oudere volwassenere (ervanerere) vrouwen toch! Mijn vriendinnen hebben dit precies zo. Ik weet niet of er andere meiden zijn die dit meemaken en misschien een idee hebben? Het zijn geen rare jongens, daarom blijf het gewoon zo gek vinden.