wat willen jullie lezen?

[i]Hoi allemaal!
Ik had een vraagje aan meiden(jullie dus:D) tussen de 13 en 21 jaar. Want wat vinden jullie nou echt leuk om te lezen? Ik schrijf veel, maar ben benieuwd waar jullie persoonlijke interesses nou liggen. Brand maar los! :slightly_smiling_face:

xxx [/i]

Drama, thriller eigelijk ook wel. Zo’n eentje die je woordenschat uitbreid!

ja me2.
ik ben nu met een soetsappig verhaal bezig,
eerst had ik wel een verhaal over moorden en raatsels enzo maar omdat niemand die las heb ik hem verwijderd.
ik had een best goed idee, maar ik had maar 10 keer gepost ofso dus echt tot de clou is het niet gekomen.
ik was er eigenlijk best trots op, misschien post ik hem wel weer een keer ofso.
maar ik ben wel weer bezig met een soort thriler.
dusss…

xo"

ik las die wel :grin: en ik vond hem best leuk :slightly_smiling_face:.
ik houd persoonlijk van alle verhalen van Thriller tot liefdes verhalen het intreseert me allemaal wel als hetmaar niet zo standaart word en der wat avontuur en onverwachtse dingen in voorkomen :slightly_smiling_face:

xoxox

Ik ben meer van de verhalen die zich in een andere ‘wereld’ afspelen.
Dit hoeft dan niet een zelfverzonnen land te zijn, maar kan wel een andere belevingswereld zijn of bijvoorbeeld een verhaal dat zich afspeelt in 1700. De historische details moeten echter wel kloppen. Psychologische romans vind ik ook interessant, gewoon de denkwijze van de mens.

Deze verhalen verwacht ik echter hier niet te vinden, omdat ze iets boven het niveau van de gemiddelde girlscener zijn.

Ik had trouwens hier zelf ook een verhaal, maar daar ben ik na n jaar mee gestopt. Ging over een meisje op een middelbare school, maar het meeste speelde zich in haar hoofd af, daar komt dan het psychologische van mijn interesses terug.

dat is waar,
maar ik denk dat mensen zulke verhalen minder snel lezen omdat ze zich er niet zo goed in kunnen herkennen. meestal lezen ze van die echte meidenverhalen, en herkennen ze problemen er in.

Jaa dat klopt wel maar ik houd wel van dat soort verhalen die zijn zo mysterieus ;d

xoxox

een origineel onderwerp,
en als het gewoon veel onverwachte wendingen heeft wordt het al gauw best leuk voor mij:P
Ik weet niet… ik vindt dat het niet altijd een verhaal moet zijn over een gewoon leven, dat iemand naar school gaat en dat er iemands leuks is op school / zo, en dat wordt dan uiteindelijk haar vriendje enzo.
maar er moet iets extra’s zijn, iets mysterieus ofzo. :stuck_out_tongue_winking_eye:
is het nog te volgen xD?

Urban fantasy
Mindfuck
Morally gray karakters
LGBT dingen
Humor

Om de een of andere reden doen apocalyptische thema’s het ook altijd goed bij mij… (Good Omens, Hitchhiker’s Guide to the Galaxy (kom op, de hele aarde wordt opgeblazen, dat mag je best apocalyptisch noemen, al is de rest van het verhaal het niet echt), in The Demon’s Lexicon is er op een gegeven moment een demon met de kracht de hele aarde naar zijn wil te buigen, mocht hij dat willen…)

Maar wat mensen willen lezen is natuurlijk erg persoonlijk.

Haha, daar houdt ik ook wel van ^^

Een verhaal waar ik op mijn 14e/15e mee bezig was (maar opgeschreven in ‘afleveringen’ vorm, aangezien ik toen into Japan was en het in mangavorm wilde uitwerken) speelde zich compleet af in het onderbewustzijn van een van mijn karakters, omdat zij in coma lag en daar niet uit kon komen tot zij haar eigen verdrongen ‘innerlijk’ had overwonnen.

Dat verhaal van jou klinkt best boeiend btw. Maar ik houd wel van verhalen die zich op rare plekken afspelen. Eternal Sunshine of the Spotless Mind had dat ook, dat het grootste gedeelte van de film zich afspeelde in de herinneringen van Joel :slightly_smiling_face:

Dat klinkt nog best ingewikkeld xD Ook interessant, maar ik weet niet hoe het uitgewerkt is.

Tja, het valt wel mee. Ik ben ermee gestopt omdat ik het zelf saai begon te vinden en mn inspiratie kwijt was. Daarna heb ik nog 1 klein stukje geschreven en that’s it.
Mijn verhaal mist idd wel dat stuk van die ongewone omgeving, een middelbare school in een dorp is niet heel speciaal xD