Wat willen jongens?

Ik wil wel eens weten wat ze willen.
Of wat hun fantasien zijn,
mijn ex zei eens dat hij het super zou vinden om geblinddoekt te zijn.
Maar wat kan ik nog doen?. x
tips,danku

De meeste jongens die zijn op sex uit, (soms pas na een tijdje…) maar niet alle jongens zijn zoo! De meeste jongens vinden het lekker op gepijpt te worden (omg, dat ik dit hierzo in een reactie zet whaha :stuck_out_tongue: (hoop dat je het niet erg vind)) enne, anders moet je gwn aan die jongen vragen wat ie lekker vind!! :stuck_out_tongue:

denk dat dat bij elke jongen verschillend is,
dus je zou het gewoon moeten vragen?

fantasien zijn voor iedereen anders he
dat is bij ons (meiden) zo en ook bij jongens
fantasien zijn gewoon erg persoonlijk
en natuurlijk zijn er algemene maar ik kan niet in het hoofd van jongens kijken;)

Veel jongens vinden het ook fijn als je aan hun oorlel likt en zachtjes bijt. En in de nek zoenen maar dit is idd bij iedere jongen anders :stuck_out_tongue: hand op zn been leggen helpt ook ^^

Ik heb dit gelezen:
“Meisjes willen op een niet-seksuele manier aangeraakt worden om een goed gevoel over zichzelf te krijgen. Jongens niet. Jongens denken aan seks, voetbal, en zoenen, en zoenen onder het voetballen.”
De meeste jongens houden volgens mij van x-boxen en voetbal…
Maar er zijn er ook veel die van seks houden xD

Haha
één ding dat je niet moet doen, tussen een jongen en zijn xbox komen mwuahaha.
En verder, gewoon vragen wat die wil. Dat lijkt me het beste, of doen wat jij wilt, gewoon jezelf laten gaan, dat vinden ze altijd leuk, niet hele tijd verlegen en niks doen. Maar gewoon uit jezelf iets bij hem doen, worden de meeste wel vrolijk van XD

whahaha ik ben het er mee eensxD