wat wil jij studereen?

titel lijkt me duidelijk ^^ wat wil jij studeren? ik wil industrieel onwerping gaan studeren op de hoge school voor de kunsten van Utrecht. en jullieee?

Creatieve Therapie… Eerst deze opleiding afmaken, gelukkig duurt dat nog maar een jaar.

Rechtsgeleerdheid in Tilburg

Communicatie!

Ik vind het zo eng. ik zit in de tweede van de middelbare en bijna iedereen uit mijn klas weet het al. Ik heb dus echt geen idee wat ik wil worden. Ik wil misschien iets creatiefs doen, maar dan gecombineerd met iets anders. Architect ofzo. Ik wil in ieder geval wel gaan studeren.

zit nu nog in 3tvwo, maar ik wil psychologie gaan studeren!

ik wil geneeeskunde gaan studeren in utrecht of nijmegen ofzo maar ik zit pas in 3e dus ik heb nog de tijd haha.

Ik weet het nog niet echt, ik wil iets in het manegment (vast verkeerd geschreven ;p) doen of iets met torisme, maar dan kom je vast uit op iets van reislijdster, en daar zit ik niet op te wachten

Stories & Design @ kunstacademie ArteZ.

Hier zijn al topics over.

Ik weet het écht niet meer. Of ik hierna naar havo wil of niet.

Maar ik moet me sowieso over een paar maanden inschrijven voor een MBO opleiding, ik denk dat ik laboratoriumtechniek wil doen. Iemand ervaring met deze opleiding…?

En ik zou op het HBO graag journalistiek willen doen… maar ik denk niet dat dat ooit uitkomt, die droom.

taalwetenschap

Lerares Middelbaar Onderwijs, en dan het vak Engels *yay*

Later wil ik Architect worden. :grinning:

pedagogie (:

volgens mij is hier al een algemeen topic over…

Industrial Design !

Beleid en management in de gezondheidszorg. (BMG)

geneeskunde :metal:
herstellende chirurgie

Rechten (:

pabo (: