Wat wil jij nog doen in je leven??

Haajj, ik weet het, misschien heb ik niet het juiste onderwerp gekozen voor dit forum maar ik wist niet echt waar hij anders zou moeten. Wat vind jij nou dat je nog moet doen in je leven…?Ergens vond ik die vraag toch wel creatief. Je hebt creativiteit nodig om originele dingen te bedenken. dus…vandaar. Wat wil jij nou nog echt eens doen? Denk aan: op dubbel date, bungeejumpen of iets heel origineels…

wat ik nog wil doen in mijn leven:

• op een tandem
  • een scmashbook helemaal vol maken
  • een boek schrijven (en uitgeven)

xoxo

soort van een bucket list ?

zoiets is er al toch?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/plaats-je-do-list-296041.0.html

Van de Stratosphere toren in Las Vegas springen. (Sky jump). En die kans is groot dat dat gaat gebeuren over 2 weken xD

vet cool, haha, zoiets zo ik dus echt nooit durven…

ja eigenlijk wel :slightly_smiling_face:

dat is wel iets heel anders, denk ik. Dat gaat over een dag/week/weekend en in dit forum gaat het over je hele leven.

oh okee, sorry dan

OT: Parachutespringen vanuit een vliegtuig

In london wonen :bowing_man:

Een wereldreis maken, lijkt me zo tof om te doen.

Vwo diploma halen en wonen in Amerika

Parachute springen, bungeejumpen, zwemmen in de zee, naar Amerika gaan, naar Australië gaan, trouwen, naar Curaçao gaan, diploma halen van m’n opleiding toerisme, werken in het buitenland.

Trouwen. Misschien heel saai, maar ik ben zo’n typisch meisje die op haar 10e al over haar bruiloft droomde :’)

En bungeejumpen, en uit een vliegtuig springen.

verhuizen naar een andere plek dan hier, vriendje ( :flushed: ), middelbare school diploma halen, baan vinden

• Eigen boek(enreeks) uitgeven

En wauw, verder weet ik niks.

Paragliden!!

• Rondreizen door Amerika
  • Taalcursus in Londen

Een lange tijd in India gaan wonen
Dokter worden
Op straat gaan staan met mijn gitaar en muziek spelen

emigreren naar het buitenland en nooit meer terug in nl komen wonen.
het liefst nog voor dat ik 25 ben