Wat wil jij kwijt over een bepaald persoon

Hallo allemaal!

Ik hou het niet meer, ik kan het simpelweg niet meer uithouden in huis.

Sinds vorige jaar is het niet zo gezellig meer hier thuis. Het begon vorig jaar toen mijn ouder er achter kwamen dat mijn broer wat wiet deed en bleef zitten op school aangezien hij 60% van het hele school jaar heeft gespijbeld. Ik snapte de boosheid van mijn ouders en het wantrouwe. Dit jaar is alles verbetert, hij doet zn best en doet rookt geen wiet ofz meer. Toch blijven de ruzies dagelijks opspelen. Is het niet tegen mn broer dan wel tegen mn zus of tegen mij. Het erge is nog dat mijn vader altijd haar kant kiest en zij laat het overkomen alsof het allemaal aan ons ligt. Ze acheeuwt en slaat met haar hand op de tafel bijv. We kunnen nooit iets goed doen. Normaal gesproken is het zovan: familie hou je automatisch van omdat het familie is. Mij is dat erg verandert. Mensen mag je of die je niet en het feit dat het familie is, dat betekend dat je aan ze verbonden zit. Ik hou van iedereen in mijn familie, ze zijn gezellig en leuk! Behalve mijn moeder dan…op een of andere manier kan ik niet van haar houden. Zij oordeeld zosnel over mensen en heeft dan ook amper vrienden terwijl iedereen uit mijn dorp mijn vader geweldig vindt. Zij is eigenlijk alles wat ik niet wil zijn. Tja ik tel mijn dagen af tot ik uit huis ben.

Liefs,

hey,

wel erg wat er is gebeurt met je broer. Toch goed dat hij zijn best doet, vind je niet? Vervelend dat het thuis niet zo lekker loopt. Misschien moet je met je moeder praten en zeggen wat jij vind. Of ze nu boos word of niet het is verstandig dat ze je laat uitpraten zodat ze weet hoe anderen er over denken. Het is nou eenmaal zo. Anders zou je ook nog met je vader kunnen praten zodat hij weer met je moeder praat.

Ik vind het erg voor je, sterkte<3

groet van Suusx

Hey meid
wat erg dat je zo’n slechte thuissituatie hebt.
Misschien kan je er met een vertrouwenspersoon over praten op je school?

Sterkte.
Voortaan kan je dit beter in het Wat wil je nu echt even kwijt topic zetten.
Succes! (als je het niet kan vinden gewoon even googlen: wat wil je nu echt even kwijt girlscene)

Proberen kan geen kwaad, bedankt voor je tip. <3

Ik had dat topic gevonden alleen er stonden allemaal rare reacties onder van huh hoezo is weg enzo dus k dacht van nouja dan zet ik het wel hier neer wat ja daar leek het niet echt passend meer…

Ik vind het Wat wil je nu even kwijt misschien ook niet zo geschikt, maar er is ook het Lucht je hart topic en het topic over een brief die je nooit gaat verzenden en daar vind ik dit wel meer in passen.