Wat wil je nu écht even kwijt #28

Denk dat dit wel een trigger warning nodig heeft!!

Ik zat vorige week in de trein naar huis en toen reed de trein over iets, ik vond dat zo eng, het kan zomaar een persoon zijn. Gelukkig was het volgens mij maar een tak, de trein reed door namelijk en we rijden door een bos. En je wilt niet kijken, maar je kijkt toch even naar de voorkant van de trein als je uitstapt, was niks te zien.

Maar vandaag precies hetzelfde, alleen stopte de trein wel. Ik kreeg het gewoon koud ervan. Er ging iemand op onderzoek uit en kwam na 10 minuten terug en zei dat hij niks had gevonden. Ik denk zelf weer een tak, want het was ongeveer op dezelfde plaats, of iig, in het bos tussen dezelfde dorpen.

Niet citeren

Oei dat lijkt me naar om mee te maken Mirrorball. :frowning_face: Hopelijk maak je zoiets niet weer mee.

Pffff, nu even heel onzeker over mijn gezondheid. Best raar dat je de ene dag super goed kunt voelen, vol energie en blij, maar een klein incident dat helemaal kan wegslaan. Hopelijk zakt het gevoel snel weg, maar mijn hoofd zit nu even vol. :disappointed_relieved:

Gisteren wel leuk gedanst met de Wednesday Dance Tutorial.

Binnen een week tijd twee overlijdens in de familie. Wat een drama. Niemand die het zo snel aan zag komen ook. Wordt een kutkerst. :unamused:

^^Sterkte, @Snowblack! <3

Jeetje, wat heftig. Heel veel sterkte! :heart:

Zo kerst is ook alweer voorbij. Heb niet echt een kerstgevoel gehad of zo, denk vooral omdat kerst in het weekend viel. Hoop wel dat de meesten een fijne kerst hebben gehad!

Op naar de jaarwisseling!

Ik kan mij soms zo ergeren aan mensen die eigenlijk niks verkeerd doen. Nu ook weer, zitten drie meisjes schuin tegenover mij in de trein, ze kwamen eerst luid kletsend binnen met tassen gekochte spullen (troep maar mijn idee), toen de trein vertrok gingen ze ineens alle drie met koptelefoon op zitten en een meisje bleef maar eten, met mond open.
Nu een uur later zitten ze alle drie met een bak salade op schoot, kletsen nog steeds niet en ho maar dat die telefoon aan de kant gaat. Een meisje kon haar lepel niet vinden, maar de andere meisjes hielpen haar ook niet en ze legden alle drie hun telefoon niet aan de kant. Een meisje heeft ook een beugel in en blijft maar met haar tong langs haar beugel gaan en met open mond eten. Brrrr, bah

Nu lijkt het alsof ik ze stalk, maar ik kijk bijna recht tegen ze aan en krijg alles mee met wat ze doen

Zorgverzekering kiezen, waarom zijn er zoveel en waarom wordt er zo weinig vergoedt?

Ik heb vandaag echt mijn dag niet. Ik heb geslapen tot 11:30 en daarna heb ik ook niet zo veel gedaan. Het lukt de laatste tijd gewoon niet echt meer, maar ik heb volgende maand een belangrijk tentamen.
(En de deadline van mijn scriptie, maar daar hebben we het niet over).

Ik wens iedereen een fijne oidejaarsdag en een goede jaarwisseling :kissing_heart::four_leaf_clover:

2 likes

Jij ook! <3

Fijne jaarwisseling allemaal!:slight_smile:

Oké, het is nu officieel, benvoor de 2e keer mijn leven mijn stem kwijt :confused:

Ik voel me écht goed en blij vandaag om een of andere reden​:relaxed::blush::relaxed::blush:positieve energie

oeh ik kan wel wat positieve energie gebruiken (griep/verkouden, ongesteld, maandag weer werken na de vakantie….), mag ik wat van je lenen

Daar is het de tijd weer voor:
De griep.
Heel veel mensen hebben het

Ik vind subtiele, minimalistische tattoos toch best wel mooi, maar voor zowel mijn ouders als mijn vriend is elke tattoo echt een no go:(

Maar weer thuis na 1,5 buiten te hebben staan wachten op het OV

Ik heb moeite met het vervoegen van het werkwoord willen. Jij wilt klinkt niet of zo