Wat wil je nu écht even kwijt #28

Ik heb zo’n hekel aan mensen die naast je gaan zitten in de trein door BOVENOP je tas te gaan zitten. Hij kan ook gewoon even vragen of die tas weg kan, want ik zat net en was zelf nog niet eens gesetteld. Weet hij veel wat er allemaal in zit. Als hij op een banaan was gaan zitten was mijn tas nu naar de klote. En nu nog 20 minuten naast hem zitten.:slight_smile:

Net iemand aan de deur voor een grote actie vluchtelingen in Oekraïne en Tsjechië. Heel verhaal opsteken voor de actie, dat er een Giro actie is geweest, dat ze geld inzamelen en niet via een QR, want oude mensen snappen dat niet. Ik vond het allemaal een beetje vaag. Ze liet mij een formulier zien. Oke, mooi. Ik snapte het nog niet helemaal, dacht wil je nou dat ik je eten geef of een trui, want ze wilden pakketjes maken voor de mensen.
Zegt ze eerst dat ze zichzelf gaat voorstellen en dan vraagt ze om mijn naam. Ik heb helemaal geen vraag gehoord of ik überhaupt wil meedoen? Vraagt ze mijn leeftijd. Ik ben 23. Oh, dat is een probleem, je moet minimaal 25 zijn namelijk. Of mijn man (ik ben niet getrouwd :")) dan wel 25 is (die bleef expres boven), maar dat is hij ook niet en toen zei ze jammer en wenste ons nog een fijne avond.

Echt goed verhaal dit

1 like

Het is helemaal goedgekomen met ontslag nemen. Per 1 januari ben ik weg bij deze werkgever. :partying_face: Gesprek ging veel beter dan verwacht.

Ik ben echt aan het aftellen nu… Nog zoveel keer naar dat adresje 1, nog zoveel keer naar adresje 2… Kan niet wachten tot ik hier weg ben.

Ja, dit is inderdaad echt vervelend!

@Snowblack fijn dat het goed is gegaan!!

Ik kreeg vanmorgen een appje van waar ik werk, dat mijn portemonnee was gevonden, ik heb deze hele week nog niet gewerkt en gisteravond heb ik 'm nog gebruikt. Is mijn portemonnee waarschijnlijk uit mijn zak gevallen tijdens het naar huis fietsen, heeft iemand 'm gevonden en 'm voor de deur van mijn werk gelegd. Diegene moest weten dat ik daar werkte, want ik ben er totaal niet langs gefietst gisteravond. En dat terwijl ik er pas kleine 3 maanden werk…

1 like

Dat is wel een griezelige gedachte!

Pff ik kom echt niet door het samenvatten heen. Ik wilde de boeken van twee modules samenvatten voor het einde van het jaar. Dat ga ik dus echt niet redden, omdat ik 1. Er te weinig tijd voor heb ivm werk, vrijwilligerswerk en andere afspraken 2. Het samenvatten ontzettend tijdrovend is en 3. De stof zoooo verschrikkelijk saaaai en langdradig is, ugh. :roll_eyes:

Ik heb mijn doel nu bijgesteld naar een module samenvatten(nog ongeveer 15 bladzijden) en van een andere module nog een volledig hoofdstuk samenvatten. Anders kan ik mijn aandacht er helemaal niet meer bijhouden.

Schuif ik de andere vier hoofdstukken wel op naar volgend jaar.

Ik deel nu een lidmaatschap van de historische vereniging met mijn vader en ik ben er heel blij mee. Ik heb net een boek besteld met ledenkorting en ik ga deze week weer naar een lezing die de vereniging organiseert. Ik ben de vorige keer ook geweest en was toen de jongste tussen allemaal oudjes, maar dat vind ik niet erg. Ik heb altijd interesses die vaak oudere mensen aantrekken lol. :sweat_smile: :grin:

Ah, dit kun je niet menen… Wat een kut cliffhanger bij Gilmore Girls A Year in the Life…

Erg he. Ik had je gewaarschuwd. En daar moeten we het mee doen, want ze gaan echt geen vervolg maken meer. Gewoon proberen te doen alsof de follow up niet bestaat haha.

Er zijn op youtube heeeel veel mensen die het gedrag van Rory echt tot in detail analyseren en ook haar keuze om journalist te worden.

Ik lig nu lekker op de bank, of ja, lekker… ik heb het koud. Maar ik moet mij zo gaan omkleden, want ik moet de deur nog uit en heb zo geen zin om om te kleden, want KOUD