Wat wil je nu écht even kwijt #28

Ik vond het ook zielig voor haar, maar iets betere hygiëne is wel op zijn plaats.

Gisteren op een huisfeestje geweest en toch wel verbaasd hoe ‘normaal’ drugs gebruiken wel niet is.

Nee inderdaad. Ik weet ook niet hoe lang zij een tampon in had (brr), maar ergens kan ik me wel c voorstellen dat je een keer vergeet op te ruimen als je met je hoofd ergens anders zit of zo. Hopelijk ga ik dat nooit meemaken

Echt mensen, als je je eigen topic rapporteert, zet er dan even bij dat je het wilt verwijderen, ik krijg de melding off-topic. Dit betekent dat het niet over de beginpost gaat. Ik snap het wel, maar het is niet duidelijk

Ik heb een eetstoornis gehad en hoorde net dat het nichtje van mijn vriend dat ook heeft. Ik zou wel met haar willen praten, maar ik krijg het niet eens door mijn strot om aan mijn vriend te vertellen dat ik daar ooit mee heb gekampt.:disappointed_relieved:

Lief dat je met het nichtje van je vriend wilt praten. :heart: Ik hoop dat het je lukt om het aan je vriend te vertellen.

En dan ga je bij iemand langs, degene weet dat je komt, en dan vertelt diegene pas dat ie corona heeft op het moment dat je al in huis bent. :angry: Hallo, ik werk met een kwetsbare doelgroep en dat weet deze persoon ook. Dan kun je het toch niet maken om mij langs te laten komen zonder van tevoren te vertellen dat je corona hebt? Nou, deze persoon blijkbaar wel. Ik heb direct contact gezocht met mijn werkgever en ik ben weggegaan.

Ik ben echt niet blij met deze situatie. Ik snap echt niks van deze persoon. Maar hij heeft wel vaker van die rare dingen. :unamused: En bedankt maar weer.

Dat heb ik ook een keer gehad, in plaats van dat hij van tevoren even appte of belde over dat hij corona had… Zo word je voor het blok gezet.

Ja inderdaad. Echt heel vervelend. :unamused: :pensive:

Ik ben een begin aan het maken met mijn ontslagbrief en ik vind het eng, niet normaal meer. Ik ben bang dat ze het niet eens zijn met mijn keuze voor een andere baan(beter gezegd: specifiek de baan die ik ga doen) en moeilijk gaan doen. :sweat_smile: :zipper_mouth_face: Ik heb mijn loopbaancoach ook nog gemaild, en gevraagd of ze misschien nog tips heeft. Nu maar hopen dat ze snel reageert, ik had haar zondag gemaild en ik heb nog geen reactie gehad.

Nu wil de loopbaancoach dus ook al dat ik haar ga bellen en ik heb daar echt geen tijd/fut voor. :roll_eyes: :unamused: Ik ben sinds maandag al non-stop bezig met werk/verplichtingen en morgen heb ik ook een volle dag. Ik kom er niet eens aan toe om de tandarts te bellen voor een afspraak, omdat er iedere keer van alles tussenkomt(lekker random ook lol).

Ze had eigenlijk vanmiddag al willen bellen, maar ik moest werken, dus ik las haar mail pas te laat. Dus dan maar morgen tussendoor. Terwijl ik dan eigenlijk ook niet kan. Ik ben hier zo ontzettend klaar mee. Ik heb vannacht ook al wakker gelegen omdat ik niet kon slapen omdat ik het te druk heb gehad. Dus ja ik ben echt bekaf nu. Tot zover mijn geklaag.

Verdorie de therapie liep dusdanig uit dat ik helemaal geen tijd meer heb om achter de loopbaancoach aan te bellen. :face_with_symbols_over_mouth: :japanese_ogre: Dus maar mail gestuurd dat ik morgen bel. Anders heb ik helemaal geen tijd om nog te eten. Ben ik nou de enige die hier iedere keer tegenaan loopt?

Gvd, ik had vandaag herkansing van iets en eerst zouden we het vandaag nog te horen krijgen, maar nu horen we het pas maandag, moet ik nog een heel weekend erover na zitten denken…

En 2 weken geleden had ik een 4e herkansing van een tentamen en dat cijfer heb ik ook nog niet, verwacht geen voldoende, maar ik wil het potverdorie weten, mijn BSA hangt er vanaf… dan kan ik naar de examencommissie voor een andere afrondingseis. Want 5x hetzelfde tentamen niet halen, wil ik wat anders

Nou, toch de beoordeling van de herkansing van gisteren binnen, onvoldoende. Ik kan wel janken

Ugh, dit is echt zo kut hé. Hopelijk heb je geen klachten!

1 like

Tot nu toe gelukkig niet, maar het is wel kut. Ik ben juist extra voorzichtig omdat ik bij allemaal kwetsbare mensen langs moet. Daarom vind ik het eigenlijk asociaal dat mensen dan bewust niet doorgeven dat ze corona hebben, tot je bij hen in huis bent. Hij had mijn nummer gehad en is zelfs verplicht door te geven aan mijn werkgever dat hij corona heeft. Wat hij dus niet gedaan heeft. :roll_eyes: Werkgever was ook not amused over de actie van deze meneer.

Mijn broertje zit al ruim een uur in de badkamer in bad, en ik kan ondertussen wachten tot ik kan gaan douchen. :roll_eyes: Net gevraagd of hij zo klaar is. Dus hopelijk is hij zo weg. Daarom douche ik ook liever direct na het eten. Dan hoef ik ook niet te drammen. Moet er vanavond weer op tijd in voor de kranten dus wil ook niet te laat gaan douchen.

Goed gesprek gehad met de loopbaancoach. Mooie ontslagbrief geschreven waar alles in staat wat erin moet staan. En zonet de brief per aangetekende post verstuurd. Komt ie volgende week aan.

Het voelt heel raar en een beetje verdrietig. Maar toch sta ik 100% achter mijn keuze. En als ik aan mezelf de vraag stel, welke keuze ik beter vind: hier blijven werken, of de nieuwe baan, kies ik absoluut voor de nieuwe baan. Ik moet er gewoon aan wennen dat ik na zoveel jaar definitief de keuze heb gemaakt om echt ander werk te gaan doen.

Afgelopen zaterdag naar een open dag geweest. Zoveel leuke dingen om uit te kiezen. Soms vraag ik me af, waarom vind ik zoveel dingen leuk en wil ik altijd bezig blijven ugh. Rust is altijd ver te zoeken.

Ik heb echt een gigantische hekel aan de maandag, omdat het mijn drukste dag is. Twee schoonmaakadressen direct achter elkaar, vervolgens kan ik thuis 10 minuten zitten en moet ik dan door naar een volgende afspraak(die alleen op dat moment kan, omdat de persoon in kwestie alleen die middag in mijn stad is).

En toen ging die persoon de vorige keer vragen of ik in vervolg altijd een halfuur eerder kon komen. Nou nee ik moet dus werken. :sweat_smile:

Mijn ontslagbrief kan ieder moment bezorgd worden en ik ben er helemaal niet klaar voor. Ik ben heel erg zenuwachtig en ik heb last van mijn pms klachten. Ik wou dat iemand mijn zenuwen weg kon nemen maar ik weet dat dat niet gaat. Ik ben daarnaast ook heel moe omdat ik afgelopen weekend te weinig rust heb genomen en niet genoeg bij heb geslapen. En van de zenuwen natuurlijk. Vorige week drukke week gehad en nu ook weer veel spanning.