Wat wil je nu écht even kwijt #28

Dan heb je ooit op marktplaats je rekeningnummer gekoppeld

^^Toch wel ja? Ben benieuwd dan

Ik kan er zo slecht tegen dat ik soms toch nog stomme dingen doe. Ik probeer altijd heel erg op mezelf te letten en dan doe ik bijvoorbeeld op m’n werk toch iets niet goed, zo opeens dat ik er zo van baal dat ik dat zelf dan niet had bedacht. Ik weet dat ik gewoon te perfectionistisch ben, maar daar zit ik dan de rest van de dag mee. En de ander is het waarschijnlijk allang vergeten. En ik word ook gek van mezelf dat ik me daar dan weer kut over moet voelen. Het gaat echt nergens over, maar m’n brein wil per se dat ik dat moment 500x opnieuw in m’n hoofd afspeel en mezelf dan naar beneden praat hoe dom en een mislukking ik wel niet ben. Fuck mijn hoofd :")

Het uittypen werkt meestal wel gelukkig…

Ik vind mijn huisgenoot zo raar en irritant. Ze gaat om 16 uur al eten koken, zodat anderen geen last van haar hebben, wie gaat er nou al om 16.30 avondeten? En ze fluit, ik fluiten al niet zo goed hebben, maar zij fluit zonder melodie. En haar vriend is ook al zo’n apart geval. En ze zeurt dat niet alles eerlijk verdeeld is in het huis, alles moet echt op de centimeter en cent worden gedeeld.
Niet citeren

I get you.

Dus ik had echt zin in zomervakantie. Echt lang op gewacht, maar helaas. Ik heb 3 herkansingen staan en van één vak heb ik het cijfer nog niet terug dusja. Iedereen kan lekker genieten van het weer en mag ik weer leren en leren en nog eens leren, maar we doen het voor een goed doel. Het blijkt maar weer dat ik kneiterhard moet werken om een beloning te kunnen krijgen van het universum of van het leven.

^^Je bent niet de enige! Ik heb nog lessen in mijn tentamenweken en heb nog wel een aantal deadlines staan tot en met juli

Bijna twee jaar geleden wilde ik me aansluiten bij een studentenvereniging. Maar ik vond mijn plek er niet en geen een dispuut wilde mij ‘hebben’. Zojuist zag ik de meiden van één zo’n dispuut lopen en ik word er zo verdrietig van. Ik wil ook zo’n vriendinnengroep, maar ik ben blijkbaar ‘niet leuk genoeg’.

Ik voelde me schuldig dat ik mijn ex heb genegeerd. Hij wilde eigenlijk vriendschappelijk verder, maar ik had daar nog geen zin in. Na een maand heb ik pas op zijn bericht gereageerd. Is dat slecht?

^^Nee, vind ik niet. Ik weet niet waarom het uit is gegaan of dat je tijd nodig had om het te verwerken. Dat hij vriendschappelijk verder wil, betekent niet dat jij dat ook wil