Wat wil je nu écht even kwijt #28

Het is toch best wel kut om te lezen hoe anderen over je denken door hun reflecties te lezen. Ik weet dat ik dit semester niet het beste heb laten zien van mijzelf. En uit andere projecten, met andere groepjes, was ik gewend niet zo veel te doen, maar zij deden echt veel, waardoor het nog meer leek alsof ik niks had gedaan

Pff… nooit verwacht dat tentamenweken zo killing kunnen zijn. Elke keer vraag ik mezelf af of dit allemaal het waard is haha. De toekomst zal het leren.

Ik heb de examencommissie gevraagd om me een extra kans te bieden voor een bepaald vak. Als ze ja zeggen kan ik namelijk een half jaar eerder afstuderen. Het viel te proberen, maar ik ben daar maar een nummertje, dus ik denk niet dat ze het zullen doen.

Ik hoop het voor je!

Ja, inderdaad!

Ik ben fifty shades of grey aan het kijken en ik walg eigenlijk van die vent. Ik kan mij niet voorstellen dat je dat zou willen. Ik vind het zelf heel fijn om zelf ook inbreng te hebben en elkaar als gelijken behandelen.

Ik heb weer eens lenzen in ipv een bril op en het voelt echt alsof ik iets vergeten ben :")

Waarom wordt iedereen opeens zwanger. Ik weet nog niet eens of ik wel kinderen wil.

^^Ik las jouw bericht, moest meteen aan iemand denken en toen bedacht ik dat jij haar ook kent :")

Hahaha

Mijn god he, ik schrok mij dood van iemand hier op het forum

Wat dan?

Dat kan ik helaas niet zeggen, wil ik anoniem blijven

Ik heb een vriendin van vroeger waar ik eigenlijk geen behoefte aan contact meer mee heb, maar ze blijft in de zoveel tijd maar appen. Ik wil het gewoon laten doodbloeden maar ze snapt de hint maar niet. Maar het is ook lullig want ze heeft echt niks verkeerd gedaan maar op den duur had ik er gewoon geen zin meer in. Elke keer als we afspreken denk ik wat doe ik hier. We hebben bijna niks gemeen enzo. Maarja ik kan moeilijk zeggen, ik moet je niet meer, stop met me lastig vallen. Ugh.

^^Misschien kun je zeggen dat je merkt dat je uit elkaar bent gegroeid, andere interesses hebt?

1 like

Waarom blijven al mijn contacten zo oppervlakkig? Ik ben echt de moeilijkste niet en zou echt met al mijn kennissen vrienden willen zijn, maar zij denken daar anders over. Wanneer is een kennis een vriend? In mijn geval duurt dat jaren, als het überhaupt gebeurt.

Ik zweet me de pokkepleuris. Ik ben zo niet gemaakt voor warme temperaturen.

Volgende week zaterdag een date! De jongen heeft echt dezelde levensstijl, dus ben erg benieuwd hoe het gaat lopen.

En Lana del Rey houdt zo van het warme weer haha

Hahaha ik hou nog wel van Lana hoor. Ze was gister nog bij het Dyke festival. We stan a LGBTQ+ queen

Ik heb 2x een boek verkocht op marktplaats, allebei op dezelfde dag en met een betaalverzoek. Maar ik vraag mij af hoe dat geld op mijn rekening komt, want volgens mij heb ik nooit mijn rekeningnummer toegevoegd en ze vragen er nergens om. Iemand enig idee hoe dat gaat?