Wat wil je nu écht even kwijt #28

Op 60°C wassen is aan te raden bij keukentextiel en handdoeken wassen of beddengoed wassen. Af en toe zo’n hete was draaien is goed voor de wasmachine, omdat het kokend hete water eventuele wasmiddelresten wegspoelt en de machine reinigt. Vrijwel alle andere programma’s hebben een maximum temperatuur van 60°C.

Ben niet zeker hoor, maar water kookt toch pas tegen de 100 °C :face_with_monocle:

Ik vind deze vriendin eigenlijk helemaal niet meer leuk. Ze reageert vaak kattig, heeft commentaar op alles wat ik zeg en de helft van de tijd zitten we zwijgend naast elkaar omdat we elkaar niks te vertellen hebben. Ik ben laatst nog bij haar geweest en het was helemaal niet gezellig, omdat ze op zoveel dingen zo geïrriteerd reageerde en zoveel van mijn uitspraken af zat te zeiken. Ik wil er eigenlijk wel mee kappen, maar dan heb ik helemaal geen contacten meer, en ik voel me nu al heel erg eenzaam. Ik vind het echt sneu dat ik eigenlijk uit pure wanhoop nu vasthoudt aan een slecht contact. :roll_eyes: Maar ja ik zit nu helaas in een levensfase waarin je niet meer zo snel nieuwe mensen tegenkomt. Wat dat betreft ging het veel makkelijker toen ik nog naar school ging, daar ging het vanzelf.

^^Op school is het helaas ook niet zo makkelijk om vrienden te maken hoor :")
Ik heb geen vriendinnen meer van de basisschool, niet meer van de middelbare school, heb alleen mijn vriend nog van het MBO en op het HBO heb ik nu ook geen vrienden

Ik lig de hele dag al op bed door buikkrampen van een doorbraakbloeding. In een normale stopweek is dat nooit zo heftig bij mij. Ik denk niet dat ik de pil nog eens door ga slikken:’).

Nee geen blijvende vrienden inderdaad. Maar ik had wel altijd schoolvrienden, dus elkaar op school zien en soms ook wel daarbuiten. Bij mij is dat allemaal in de loop van de tijd wel vervaagd, omdat je andere richtingen op gaat. Ik bedoelde het meer in de zin van dat ik op school sneller nieuwe mensen/vrienden ontmoette dan nu. Doordat ik meerdere opleidingen heb gedaan kwam ik automatisch nieuwe mensen tegen. Alles wat ik nu doe is solistisch: werk, vrijwilligerswerk, etc.

Enigste twee vrienden die ik nu spreek ken ik toevallig beiden van het mbo, maar dat is gewoon toevallig zo gelopen.

Ik ben een paar dagen geleden naar de begraafplaats geweest. Ik wilde bij het graf van iemand kijken die ik gekend heb. Ik schrok heel erg toen ik bij het graf aankwam. Het graf was vies en er stond ook weinig spullen op. Ik had toevallig een graflicht meegenomen, maar ik vond alles bij elkaar wel een treurig gezicht, vooral omdat ze bij leven een heel lieve en vrolijke vrouw was. Ik heb nu een lantaarntje en een graflicht gekocht en deze wil ik morgen op het graf zetten. En dan wil ik ook het graf even schoonmaken. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanaf nu vaker naar haar graf toe wil gaan.

Ja, dat vraag ik me ook af.

Het lijkt wel of ik niets goed kan doen, ik heb ruzie met een huisgenoot, op werk krijg ik vaak op mijn kop en op school loopt het ook niet lekker met een bepaald persoon

Ik vind het eigenlijk best slecht dat Oekraïne heeft gewonnen

Ik vond Oekraïne een van de leukste liedjes, heb er op gestemd en zou dat ook hebben gedaan als er geen oorlog was. Ook wel mooi gebaar dat Europa massaal achter Oekraïne staat

Een huisgenoot heeft volgens mij echt een pesthekel aan mij. Hij woont er al jaren en gaat waarschijnlijk ook niet snel weg. Ik ben al drie keer verhuisd en ben nu super gelukkig met mijn kamer, dus ik blijf hier ook gewoon lekker mijn hele studietijd. Hij moet er maar mee leren dealen.