Wat wil je nu écht even kwijt #28

hahahaHAHAHAhah i still cant man, altijd dat avocado verhaal erbij halen, i love it.

jaloers, ik heb van 11-13 werkcollege en dan van 16-18 practica :frowning_face:

Ja uh ik ‘neem vrij’ hahahahah. Wel kut want werkgroep en pratica kan je niet skippen.

Gaan jullie t wel vieren of …?

ja snapte ik haha, ik zou dat wss ook hebben gedaan als ik alleen hoorcollege had :")

hm nah niet echt, we doen daar eigenlijk nooit wat mee :") we hebben verder ook geen familie hier dus ja. het is alleen 's ochtends zo van ‘fijne offerfeest!!! *kusjes*’ en thats it haha. zelfde geldt voor suikerfeest.

en jij? :slightly_smiling_face:

Blehh, ik ben vannacht helemaal lek gestoken
3 uur geslapen omdat die mug steeds rond mn oren zoemde

oke schouderklopjes to self want ik ben wel trots op mezelf dat ik naar school ben gegaan ondanks dat de feeling -100 was en eh ik heb zowaar geparticipeerd in de les like dingen besproken met anderen enzo en woah nize

dit is ook wel zo ongeveer praktisch gezien letterlijk de enige keer in mijn leven dat ik voorbereid een filosofieles binnen ben gekomen :’) dat ik vragen had gemaakt die we gingen bespreken :’) dat deed ik echt noooooit want dat stond nooit zo hoog op het prioriteiten lijstje en als je chronisch achterloopt met alles worden alleen de allerbovenste dingen van het lijstje gedaan dus eh ja opzich is dit best fijn? :’) dat je enigszins een idee hebt waar mensen het over hebben :’)

Het is nu droog maar sowieso dat als ik buiten sta het ineens keihard gaat regenen…

also in mijn vorige filosofieklas was ik altijd vet onzeker omdat ik vond dat andere mensen slimmer dan ik waren dus was ik bang om dingen te zeggen want straks was het iets doms maar in deze klas heb ik dat niet echt want eh ik ken ze toch niet dus het boeit me dan niet zo of ze me dom vinden dus ja dat is ook nize :'D

Mijn huisgenootjes zullen het vast niet erg vinden als ik de keuken schoonmaak :’)
het is echt zo smerig, heb maar een pizza in de oven gedaan :’)

.

Nou guys

Ik heb met dr gepraat :grinning: we hadden een nogal heftig practicum vanmorgen dus toen stonden we allebei onze handen te wassen erna en toen hebben we gewoon gepraat. En ik heb meer gezegd van mn record van 4 woorden!!! Sws zeggen we de laatste tijd telkens hoi en alles en en en en we gaan allebei mee met dezelfde pws week :slightly_smiling_face:

Nu ben ik blij

Al betekent dit allemaal niks

:’)

Niet citeren plz

had ik eindelijk een belangrijk project af, komt degene met wie ik het doe en gaat alles afkraken :rage: nou dan hoeft t voor mij niet hoor :rage:

Aah dat is wel jammer :frowning_face:.

Ja mijn oma is voor 3 maanden op vakantie dusja wordt dit jaar een beetje saaie offerfeest maargoed. Denk dat we dan naar mijn tante gaan en ja we gaan met de familie ontbijten :grinning:.

ugh er is ruzie hier in huis en het slaat echt helemaal nergens op en ik zit er middenin… janken

waarom komt mijn salarisstrookje nou niet online

#hemastruggles

Voor het eerst in maanden weer mn nagels gelakt en ik heb er ineens geduld voor, whut
Het zit zo moooi :’)

Sushi maken :metal:

lol ilaughed v hard :’’’'D

.

Mag ik naar huis? pls.