Wat wil je nu écht even kwijt #28

soms denk ik echt dat ik het braafste kind ooit was haha
alleen al bij de gedachte aan een snoepje stelen had ik in mijn broek gescheten - nu zou ik het waarschijnlijk nog steeds niet durven tbh

Mijn oom is bij ons aan het werk in de achtertuin maar ik voel me dan altijd zo awkward om dan te vragen of hij koffie ofzo wil dus nu durf ik niet naar beneden terwijl ik echt trek heb hahaha

jezus. kutgemeente…

dat mens van de gemeente was eigenlijk echt vet brutaal :’)

Dit inderdaad, het boeit me niet dat er dan een snoepje minder in zit of dat iemand er niet voor betaald heeft maar ik hoef jouw vieze handen niet aan mijn snoepjes lol.

Mensen hebben echt geen idee hoeveel shit er op pinautomaten, geld en al dat soort dingen in winkels zit en dan ga je daarna nog even met je hand in de snoepbak zitten. Lekker!

Bijna een hartverzakking :’)
We hebben een document gekregen voor richtlijnen voor het eindwerkstuk van het college, en ik dacht dat er stond: 20.000 woorden, maar blijkbaar staat er 20.000 letters :’) Hele geruststelling, haha, al vind ik het maar onlogisch, waarom zou je de letters tellen ipv de woorden :’)

Hahaha

Mister zanger antwoord al niet meer. huil huil

Nja, ik had het over de actie waarbij je gratis snoep krijgt bij aankoop van 2 actieproducten.
Niet over het ‘stelen’ van snoep.

noooh mister zanger gevonden op fb, hij is nog perfecter

kut.

Oke, bijna half 4, ik moet toch wat voor school doen nu

Ik had avocado gekocht voor in de sushi, maar ik heb er in de boodschappentas een fles Orangina bovenop gegooid :")
Nu heb ik guacamole.
Hoewel, misschien valt er nog wat te redden… I dunno.

Ho shit, waar is de tijd heen

Ging mij inderdaad ook even te snel, zou nog even boek lezen en dan bezig, is het opeens al zo laat :’)

please mister zanger, wees geinteresseerd in mij :'D

het is somber weer en bij somber weer horen kaarsjes :grinning:
also, mijn hoofdpijn bonkt mee op het ritme van mijn hartslag en dat is uiterst pijnlijk en vervelend tijdens huiswerk
also ik heb amper tijd om hier te zijn omdat ik elke keer half 11 weg moet en pas half 6 thuis ben dus heb ik daardoor ook geen tijd om aan m’n huiswerk te zitten
dus moet ik tijd maken dus dat betekent geen girlscene
zwaar leven.

lol deze yt’er is echt een creep :""""))))

hoe moet ik me nu nog ooit concentreren…

Ik heb het serieus nooit gedaan, toen niet en nu niet.

Zelfs de wethouder komt vrijdag omg. Ik moet echt even bedenken wat ik aandoe.