Wat wil je nu écht even kwijt #28

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Ik dacht dat Jantje Beton contant was?

Ik vind dat m’n hogeschool bepaalde dingen echt bar slecht regelt. Een meisje uit m’n klas zou graag wat extra hulp willen bij een vak en wordt door de leraar steeds afgewimpeld, ik vroeg om wat extra opdrachten zodat ik nog wat kon oefenen en er werd me min of meer gezegd dat ik het maar moest doen met de informatie die ik al gekregen had, voor antwoorden op vragen moeten we onderling maar gaan discussiëren want de leraren weigeren de antwoorden (nadat we de opdrachten gemaakt hebben!) te geven. Er wordt ook totaal niet duidelijk gezegd wat ze nu van ons verwachten, hoe we de doelen moeten bereiken en wat de leerstof nou precies is. Ik snap dat je op het HBO zelfstandiger moet zijn dan op de middelbare school, maar deze onduidelijkheid en zo’n vaag gebeuren had ik niet verwacht.
Ik ben stomverbaasd en woest tegelijk, wil ik een keer echt ergens voor gaan en m’n best te doen, gaat het niet omdat de leraren zo ontzettend demotiverend zijn en gewoon niet bereid zijn om je te helpen.

Mijn moeder haalt soms echt de bloed onder mn nagels vandaan uuuugh.

ew ik moet zo naar school ew ew ew not cool

Gratish Kruidvat snoepjeees.
Op zulke momenten vind ik dat ik mag snoepen, gewoon omdat het gratis is :")

Ik vond het altijd zo spannend om kruidvatsnoepjes te pikken. Nu pak ik gewoon en loop ik de winkel uit. :relieved:

Sorry?
Waarom zou je snoep jatten?

jezus ik haaaaat gemeenten.

“voor een rolstoelparkeerkaart moeten we kunnen inschatten of u zelfstandig wel kunt autorijden begrijpt u?” “nee, ik heb mijn rijbewijs toch meegestuurd” “ja, nee daar gaat het niet om”

gemeenten be like, laten we het vooral vaag houden.

… wat.

Niet letterlijk dat ik een zak snoepjes pak en ermee de winkel uitloop. Ik bedoelde dat ik het vroeger eng vond er zomaar 2 te pakken zonder te betalen maar nu niet. :’)

Ja gewoon eentje of twee. Geen hele zak ofzo als jullie dat denken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als klein kind deed ik dat ook wel eens, altijd al een crimineel meesterbrein gehad :sunglasses: Maar nee, tegenwoordig koop ik een complete zak omdat ik het niet handelen kan maar 2 snoepjes te hebben.

hahaha joh lekker belangrijk of iemand snoepjes pakt bij de kruidvat :’)

HAHAHA

Ja dit dus. Alsof niemand dat ooit gedaan heeft.

Weet zo niet meer wie hier net klaagde over het huren van een huis, maar ik snap je helemaal. Heb al 3 super appartementjes gezien die ik echt wel kan betalen. Voorwaarde is alleen dat je 3x de huurprijs verdient per maand, en ja, ik ben gewoon student dus dat zit er niet in. En ik weiger 300/400 euro te betalen voor een kippenhokje in mijn studentenstad, dus ik kan nooit het huis uit :’)

ik word echt gek van mezelf en mijn studiekeuze
en ik riep vroeger altijd dat ik het zeker wist haha :") en nou ja eigenlijk weet ik ook wel zeker wat ik wil doen maar er zijn zoveel dingen die ik óók wil doen dat ik gewoon… stom vind dat niet alles kan? :frowning_face:
waarom ben ik niet gewoon onsterfelijk

Ik ben vannacht gestoken door een mug op mijn kont, wat hoogst ongemakkelijke momenten geeft

nu heb ik zin in avocado :s