Wat wil je nu écht even kwijt #28

u asked sup & ik heb net lasagne gemaakt?? so thats whatsup

waarom maak je lasagne op dit tijdstip??

ik ga over 5 min eten ok.

dis is weird

als ik mijn referaat opnieuw mocht houden had ik een betoog gehouden over det belang van de oxford comma want oh mijn god dat ding is v important to me

deels wil ik deze jongen van tinder afgooien maar dat vind ik ook lullig ofzo…

‘‘wilt u kinderpostzegels kopen???’’

eh eh eh shit eh eh

‘‘mijn moeder is niet thuis sorry!!!’’

:’’’’’’)

such volwassen

:"")
thank god dat ik net de deur niet open deed net :grinning:

Morgen vrij, want ja offerfeest en dat is leuk :grinning:!

volgens mij kan je niet contant betalen!

volgens mij idd je rekeningnummer of zo opschrijven

Handiger voor die kiddo’s ook, hoeven die ook niet meer met een zooitje contant geld over straat.

Mensen die me allerlei suikervrije recepten toewijzen, terwijl daar allerlei suikervervangende ingrediënten worden gebruikt zoals honing en agavesiroop. Terwijl mijn lichaam daar ook gewoon niet tegen kan.

“Maar dat is toch echt suikervrij of niet, -naam- en -naam- gebruiken dat soort recepten ook!!”

Maar -naam- en -naam- worden vast niet vermoeid en ziek van suiker :bored:

in mijn tijd niet iig :"") dat is nu *telt* 11 of 12 jaar geleden (dit doe je in gr 6 toch?)

Dat denk ik wel? Toen ik kinderpostzegels ging verkopen op de basisschool moest het nog wel contant en dan ging mijn moeder en/of vader altijd mee dat ophalen. Maar ik denk dat ze het gaan incasseren dan.

Ik kan me nog vaag herinneren toen ik kinderpostzegels verkocht dat mensen hun rekeningnummer neer konden schrijven op zo’n formulier? Kregen ze een velletje mee van hun gegevens als bevestiging. Papieren moest je inleveren op school en dan werd dat allemaal geregeld ofzo.

Dat is dan 10 jaar geleden ofzo. Kan me niet herinneren dat ik contant geld meedroeg tijdens het rondlopen.

Ik ben nieuw hier en ben benieuwd hoe het hier is op het forum

ik weet echt zeker dat het bij ons niet met contant geld was, maar misschien was dat jij bij jullie anders?

misschien was dat jantje beton of zo? :’)

Welkom :slightly_smiling_face: Dit topic is bedoelt om gewoon gezellig een beetje te kletsen, of te posten wat je bezighoudt bv.