Wat wil je nu écht even kwijt #28

Yes er komt een nieuw seizoen van are you the one

Ohnee deze is echt een watje. Begimt half te huilen dat hij nare gedachtes krijgt als ik zeg dat ik een spierziekte heb. Jezus man up.

ik hoop het, haha. ik heb vandaag de stopopdracht, omkeeropdracht gedaan en geparkeerd en dat ging allemaal goed :slightly_smiling_face: maar ik moet ook mijn dag hebben en het moet maar net aan de weg liggen of ik makkelijk kan omkeren of parkeren :stuck_out_tongue:

ugh ughh ughhh

yaaaaaaaaaaaasssss buddy komt naar nl

Ik heb drie zakken choco pepernoten gekocht

haha ja echt een enorme afknapper :’) hij vroeg of ik veel sportte dus ik denk ik gooi het er maar meteen in want hij vind sport belangrijk. En toen antwoordde hij : oh wat erg hierdoor denk ik aan hele erge dingen. Ik wil het er niet over hebben.

Weet je waar ik écht moe van wordt. We betalen nu al 2,5 jaar eigenlijk te veel om in dit appartement te kunnen wonen. Maar we kunnen niet goedkoper wonen, omdat je dan zoveel keer de huurprijs moet binnen halen en daar komen we niet aan omdat mijn lening niet mag worden meegeteld en mijn vriend nu een baan heeft waar hij minder verdient.

Terwijl wij dus kunnen aantonen dat we al 2.5 jaar lang dat hogere bedrag betalen en dus makkelijk dat lagere bedrag kunnen betalen.

Ik word hier echt gek van. Ik wil kunnen sparen, maar op deze manier komen we niet weg hier. En ingeschreven staan bij woningnet haalt ook niets uit als je pas 3 jaar bent ingeschreven.

wtf man :’) sommige mensen zijn echt rude

Nee dat maakt dus geen ene flikker uit. Je moet zoveel geld per maand binnenhalen en je partners inkomen mag voor 50% meedoen. Nederwoon heeft dit niet, maar daar zitten we dus nu bij en er staat een van de ouders garant maar we zijn niet tevreden.

Wil je het via een andere makelaar, moet je dus zoveel verdienen en anders kun je alleen mini appartementen huren. We willen nu juist een gewone woning, zien er genoeg op internet staan die ook net 100 euro of iets meer goedkoper zijn, maar doordat we niet zoveel verdienen als zij willen, mogen we het niet huren.

Nou sorry, maar als ik ook zoveel zou verdienen nu, zou ik wel gaan kopen.

Echt waar, die regels van huren zijn echt van vroeger. Hoe kunnen mensen nu nog huren met die rare regels.

Jezus deze drama dit kind gedraagt zich echt als een baby. Zij is fucking ouder dan ik, en ze jankt omdat een huisgenoot boodschappen ging doen met het meisje waarmee zij ruzie heegt en ze zich enorm vervangen voelt nu. Het zijn boodschappen dude. Geen liefdesverklaring

Oh en dan nog dat gezeur met dat je geld moet betalen voor sites om daar eventueel te mogen huren. Idioot gedoe

sup

pandanrijst in kokosmelk met wat citroengras erbij yas ik ben een rijstsnob

lasagne <3

als ik basmati rijst voorgeschoteld krijg zit ik altijd zo van ?? why would u do this to me??

(ik eet het braaf op hoor en doe alsof het goed smaakt maar eh ja ik ben rijst-verwend)

huh

Mister zanger moet echt met mij gaan praten, hij is fucking hot en we hadden een half gesprek maar nu zegt hij niks meer

Ik heb echt het perfecte cadeau voor mn vader gevonden :grinning:
Superblij nu, is altijd zo moeilijk om iets origineels te vinden.
Zeker voor iemand waarvan gezegd werd dat hij zn 50ste verjaardag niet eens zou halen.

Ha
Ha
Meid op m’n werl eist altijd verlof/vrij/ruil/etc en dan zet ze een grote mond op wanneer dat even niet kan. Ze vraagt het ook altijd pas 1 dag van tevoren.