Wat wil je nu écht even kwijt #28

KATTEN ZIJN ZO LEUK
zie je het al voor je
jij met je eigen sultan

haha chiiil :grinning: ja ik wil echt zo crazy tandlady worden

o coolio, ben je gestopt met unif?
(omg ik heb een beetje een tandenthing ik wou altijd tandarts worden maar ik ben daar te dom voor en idk man, misschien ooit als al mijn andere hopes en dreams falen dat ik wel tandartsassistent wil worden (also want ik kijk al uit naar de ‘tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente!!!’ grapjes omfg))

Damn.

ja, ofja in mn hoofd was ik er al laaang mee gestopt in feite, maar korte versie = meeste herexamens niet eens meegedaan omdat ik naar feestjes en festivals wou → zowat buitengesmeten thuis door geld en geen moeite doen voor niks enz → weg

maar gaat veel te hoog gegrepen zijn vrees ik, maar ik wil het toch proberen

ohja tandartsassistente ergens ‘ja’ maar ergens houden gewoon de gebitten zelf me tegen, alsof ik liever het propere werk doe :’) toch niet zo hardcore tandlady, shit

de ironie wil ook dat mijn oh zo perfecte nicht met haar of zo perfect ordelijke leven net vast werk heeft gevonden in een interimkantoor. mama kan er niet over zwijgen dat ik bij haar moet vragen enz maar te confronterend :’) oke nee ik moet het gewoon doen. maar daar vragen ze toch allemaal ervaring en diploma mensen
waarom ben ik niet lang en slank, kon ik nog kiezen tussen model of voetbalvrouw ofzo maar nee…

ik dacht serieus dat ik een aantal maanden niet op gs was geweest maar ik ben hier augustus nog wel komen zeveren haha

ik heb de flair nog is gekocht en er zit iets bij voor gratis vaginale ballen, zou ik :’’’) nieuwsgierig
ja kom gratis is gratis, desnoods gebruik ik het als decoratie, kerstmis nadert dus

Ik had vanochtend geen make up opgedaan enkel zodat ik het er nu ook niet af hoef te halen :’’’’)

als groepsgenootje weer niet komt word ik echt laaiend. de enige reden dat ik nu naar school moet en niet vrij heb is omdat zij te lui was om dr bed uit te komen gisteren…

Dobby has no master, Dobby is a free elf!

mijn ouders zijn eindelijkkk weg naar hun werk dus nu heb ik het huis de hele dag voor mezelf :grinning:
oke mijn broer is er ook maar als hij op zijn kamer blijft vind ik dat dikke prima

ik moet zometeen een bus pakken naar het station maar ze zijn de weg aan het verbouwen en ik heb werkelijk geen idee waar de tijdelijke halte dan is, dit gaat leuk worden

HAHAHAH

er zit al rood in de bomen!! echt grappig om die paar vuurrode blaadjes te zien terwijl de rest allemaal nog groen is
ik moet echt gaan opletten want elke herfst verrast het me als alles opeens al gekleurd is

Volgende periode keuzevakken, eerst maar het verplichte keuzevak doen he :’)

Ik ben een beetje beu van al die regen hoor.

x 1 miljoen

Ik ben echt bang ugh.

Deze jongen typt me in plaats van mijn :’)