Wat wil je nu écht even kwijt #28

ja klopt :’)
ik dacht IK GA NA 27 TOPICS EINDELIJK MIJN SLAG SLAAN EN TS ZIJN

ik heb wel even gecheckt voor de zekerheid of het echt weg was :’) ik zag al helemaal voor me dat ik het aan zou maken en dan iedereen zou zeggen

huh
wat doe je
topic is er nog gewoon?* geeft link *

en dan zou ik door de grond willen zakken :’)

huh wat 7am haha? ik heb maar 20 berichten dus dat duidt er wel op dat ik een leven heb buiten dit topic…

maar nu mag je weer DOEI zeggen dus yaay?

rip insta-ugh post

HAHA

jup
ik dacht even dat ik geband was :c

omg did I do wrong

nou ja kan wel aangepast worden

omg

huh ik snap jou niet en jij mij niet :"") ik bedoelde dat ik blij was met mijn 5k post omdat dat “weinig” is, toen zag ik dat jij er 19 had dus dan heb jij helemaal een leven buiten gs

dat is wat ik bedoelde

maar huh waarom zou je hier doei mogen zeggen?!?!

^beginpost met alle regels is weg :grinning_face_with_smiling_eyes:

ja maar ff serieus
dit is echt zo sad, letterlijk ELK nieuw topic ben ik erbij wanneer het aangemaakt wordt, ELKE x als het per ongeluk gesloten of verwijderd word ben ik weer bij de sensatie. En als kers op de taart heb ik het nu aangemaakt :’)

Hoe lang gaat dit nog door jongens :’) Wanneer ben ik van deze site af.

Oeh er staan nog geen regels in de begintpost :smirk:

ghahahahahahhahaa

okééééé

hoi
doei
*insert gif* (ok dat mocht al wel)
*insert OMG HAHAHHAHAAH WEET JE NOG DIE ENE KEER*

Nooit. Je komt nooit van dit topic af. Beter laat je het gewoon meteen tatoeëren, dit topic is toch permanent met jou verbonden.

HAHAHAHA JA WEET IK NOG OMG WAT WAS DÁT GEWELDIG ZEG OMG

huh oh huh ik huh
ik dacht dat je bedoelde dat ik buiten neuk nooit berichten plaatstte :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oke le cry, ik hoor een liedje en die doet aan mr. ex denken en het ging net zo goed maar nee hoor, ------------- is weer in de put

turtleshit is weer in de put bedoel ik :’) identiteitscrisis hierzo

dat was mn eerste post waar ik hysterisch aan het lachen was
de tweede was dat ik dacht ‘w0w zij leeft in dit topic’ maar dat klopt dus niet :")