Wat wil je nu écht even kwijt #28

Lijkt me echt verschrikkelijk!!!

Toch verlangen we denk ik ook wel weer eens naar de zon :beach_umbrella:

Ja pff ik vind het echt vreselijk dat het al weer zo vroeg donker is

Maar snel weer naar lente en zomer toe

Ik ben niet zo van de zomer. Ik geniet van milde temperaturen met soms zon, soms buitjes. Sneeuw is echt een no no haha

Ik heb morgen herkansingstentamen en heb niet het idee dat ik er klaar voor ben, maar ik weet ook niet hoe ik verder moet leren.

Helaas, ik heb ze even niet gezien na de schoonmaak, maar ik zag er net weer een, zo smerig

welke schoonmaak?

^^Klik maar op mijn citaat

sorry, niet gezien

Ik ben echt zoooo verliefd :pleading_face:

Ik merk dat ik ongesteld moet worden, ik ruik mezelf weer van beneden :")

Ik heb voor het eerst in mijn leven een officiële klacht ingediend bij de Luisterlijn over een van hun vrijwilligers. Ik kreeg echt een heel raar flauw antwoord op mijn vraagstuk. Volgens de procedure gaat de vrijwilliger erop aangesproken worden dus ik hoop echt dat de persoon in kwestie er wat van leert.

Ik heb eindelijk gevonden hoe ik een bericht kan citeren ipv alleen antwoorden :")

al doende… :blush: :wink: :innocent:

Alweer op dag 37 van mijn cyclus :roll_eyes:

Nou… Ik had eerst geen idee wat voor surprise ik zou gaan maken voor mijn broertje. Toen dacht ik een fles rocketshot leek mij wel leuk. Er zat alleen geen oranje papier in mijn pakket en wilde ook geen nieuw pakket papier halen. Toen dacht ik, ik maak een bierflesje, maar zoals ik het idee in mijn hoofd had, pakt het totaal niet uit zoals ik wilde :confused:

Edit: Ik dacht, ik ga nu een Tomos maken, dus ik heb in karton 2x een Tomos geknipt, heb ik geen zwart en grijs papier :tired_face:

Van mij mag het snel weer zomer gaan worden

Is er geen algemeen menstruatie topic meer?

Ik vind het een beetje gek dat ze eerst zeiden dat de coronapas niet lang zou blijven en nu lees ik dat de coronapas vanaf februari vervalt als je geen booster hebt, 9 maanden na je vaccinatie.

Maar ja, ze zeiden eerst ook dat kinderen het niet kunnen doorgeven en daarna toch wel

Ik dacht dat ik na een paar weken rust wel wat gekalmeerd zou zijn… maar de afspraken beginnen langzaam weer binnen te druppelen en ik merk dat ik er nog net zo paniekerig op reageer als een paar weken geleden, alsof mijn keel wordt dichtgeknepen. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.

Gelukkig is het traject met de loopbaancoach bijna afgelopen, nog twee gesprekken te gaan. Daarna heb ik meer ruimte in mijn hoofd en dat scheelt hopelijk veel.