Wat wil je nu écht even kwijt #28

Nou, intussen zit ik op dag 46 en zwangerschapstest nummer 2 achter de rug, maar zoals verwacht, negatief…

Wat een flutzomer is dit (geweest). Ik kijk intussen ook wel een beetje uit naar de herfst, maar het is echt heel jammer dat we misschien maar een weekje echt zomer hebben gehad.

Ik zou bijna willen zeggen dat ik geen zin heb om op vakantie te gaan, want dan is de vakantie bijna voorbij :’(

1 like

Ben ik de enige die het gevoel heeft dat er niet zoveel meer gebeurt op het forum? Vroeger alleen meelezen haha, nu een account en reageren. Er zijn nog wel mensen die posten en reageren, zoals hierboven, maar dat zijn veel dezelfden volgens mij.

^^Klopt! Het was hier een paar jaar (meer dan 4 jaar al vgm) geleden veel drukker. Maar sinds kort is het forum vernieuwd en is het iets drukker dan voorheen

Ik heb het idee dat het forum weer aan het opbloeien is, leuk om te zien :relaxed:

dat ik heel erg blij ben om een jongen te ontmoeten die wel naar jou grenzen luistert in bed. Maar mij wel mentaal ongemakkelijk maakte waardoor ik nu echt denk: heb ik dat gezegd??? omg sukkel (“stuur me een foto van je vakantie!” like i dont even know you, hij keek me ook verward aan haha)
Het was een one night stand dus dat is dan ook weer even alles uit je hoofd zetten… maar wel heel erg fijn!!!

Morgen weer naar school, echt naar school. Dat is gek, maar wel heel fijn!

Pitch Perfect deel 1 en deel 3 staan op Netflix, ik wil al heel lang deel 3 zien, maar wilde daarvoor eigenlijk deel 1 en deel 2 daarvoor kijken. Beetje sad dat deel 2 er niet op staat. Iemand een idee waar ik deel 2 kan zien? Ik zag dat hij op videoland en Pathé staat, maar dat heb ik beide niet.

Ik google meestal op 123movies en de film die ik wil zien en dan komt er wel een link of twee naar boven :’)

^^Dat ga ik eens proberen morgen

Net ongesteld geworden na het verhuizen, pfieuwww

Hoe moeilijk kan het zijn om een matras te verkopen…

Bieder 1: Doet een bod en ik zeg dat hij hem over kan nemen, geen antwoord meer.
Bieder 2: Doet moeilijk met de vraag wat ik ervoor kwijt wil, djeez, doe gewoon een bod en gaat dan moeilijk doen over dat ik zei dat ik adviseer voor kinderen. Ik vraag 15 euro, zegt ze dat ze ertussen in gaat zitten en biedt 10, sorry, maar had jij 5 euro in gedachten, want ik zie nergens een bod van jou. Vindt ze hem uiteindelijk te dun en gaat ze nadenken, geen antwoord meer.

Ondertussen heb ik bieder 1 gecontacteerd, heeft hij geen vervoer.

Bieder 3: Doet een bod, ik zeg dat ze het kan ophalen, ziet ze mijn woonplaats, vindt ze het te ver en ziet ze er van af.
Bieder 4: Geeft mij een heleboel opdrachten mee en ik zeg dat ik daar niet van gediend ben en hij vindt mijn toon niet kunnen.
Bieder 5: Doet een bod, ik zeg dat ze het mag komen ophalen, reageert zij ook niet meer…

^
Ja vreselijk, heb ook het een en ander verkocht via Mp maar het is soms een hele bevalling om het verkocht te krijgen.

Ik besef de laatste tijd steeds meer dat ik vrijwel geen vriendinnen heb. Ik heb nog één echte vriendin van mijn opleiding. Een andere vriendin spreek ik eens in de zoveel maanden en verder is eigenlijk alles verwaterd. Heb voor sommige echt wel m’n best gedaan maar vanaf de andere kant kwam er geen moeite meer. En ja bij sommige had ik er zelf ook geen behoefte meer aan. Ik vond het altijd wel best, heb ook nog m’n vriend, maar die heeft ook z’n eigen vrienden waar hij tijd mee wilt doorbrengen en ik wil hem ook niet altijd maar lastig vallen :neutral_face:. Dus voel me nu best wel vriendloos…

Oh my god… Er is een stukje in sex education dat ik moest lachen en 10 seconden later in dezelfde scene geschokt was. Dat stukje had van mij niet gehoeven…

Morgenavond tweede date met superknappe jongen woooo

@Garapoes, ik zie achter jouw naam een schildje staan, bij mij ook, maar bij jou staat er nog leider achter en bij mij niet. Zie jij het wel bij mij?

Oeeeeh… Have fun!

Dankjewel! :grinning_face_with_smiling_eyes:

hihi ja dat heb ik ergens ingesteld weet ook niet wat het betekent