Wat wil je nu écht even kwijt #28

Nja ik was nog heel jong, dus zou zeker weten enorm cringen van oude berichten hahaha. En daarbij ben ik gewoon erg gegroeid als persoon en zit ik beter in m’n vel dan toen ik 16-19 was :slightly_smiling_face:

Hahaha ik zou het niet weten, ben eerlijk gezegd ook het wachtwoord van die mail allang vergeten :cold_sweat:

Maar echt

Zou je daar niet met iemand over kunnen praten? Dan kun je je ei kwijt en wie weet is er een passende oplossing? Ik snap best dat het veel is hoor!

[quote author=Iroh link=topic=326665.msg278309379#msg278309379 date=1618224747]
Nja ik was nog heel jong, dus zou zeker weten enorm cringen van oude berichten hahaha. En daarbij ben ik gewoon erg gegroeid als persoon en zit ik beter in m’n vel dan toen ik 16-19 was :slightly_smiling_face:
[/quote

Altijd fijn om te horen als iemand beter in zijn of haar vel zit :grinning:

Ja, ik heb vanmiddag een gesprek met mijn SLB’er

^ Hoe is het gegaan Roses?

Heeft er iemand verstand van arbeidsrecht/arboarts? Zoja, zou ik je even mogen noten?

Internet was slecht, maar had vandaag les, dus vandaag op school gesprek gehad.
Hij zei dat ik niet de enige ben (vanwege corona) en dat we volgende week langs het StudieSuccesCentrum gaan om daar een afspraak te maken. Verder worden (voor mij) de deadlines verschoven, of iig hij gaat met zijn collega’s praten daarover. Want hij zei al, als je niet lekker in je vel zit of blokkeert, kun je ook niet goed presteren.
En dus vanwege corona zijn ook al andere studenten gestopt omdat ze het niet aankunnen, maar gaan later verder wanneer corona voorbij is. Want je kunt dan wel op school blijven zitten, maar het niet haalt/presteert, betaal je schoolgeld voor niks.

NC

Het is wel fijn dat hij het zo oppakt. Hoe voel je je er nu zelf bij, nadat hij dit heeft gezegd?

Is er iemand? Het heeft een beetje spoed haha.

Opgelucht of zo, dat ik wat meer tijd heb voor opdrachten

Je mag mij noten

Altijd fijn als je op internet bestelde kleding meteen past :upside_down_face:

Waarom is dit forum opeens zo dood? In bijna alle rubrieken zijn de reacties vrij oud

^^Nou ja, niet opeens, al een aantal jaar zo. Hopelijk komt er binnenkort weer nieuw leven in

Ik ben twee maanden geleden begonnen met dagelijks een ommetje doen en ik voel me echt zooo veel beter sindsdien

Is er iemand online die ik even kan PM’en over iets waar ik mij heel druk om maak?
Alvast veel thanks, gaat over een persoonlijke kwestie!

Over het beleggen?

^ Nee had even een mental breakdown en heb mijzelf in een lastige positie gewerkt. Maar ben iets meer oké nu…