Wat wil je nu écht even kwijt? #12

Vanwege het oude faaltopic en dat ik er gek van werd, en dat heel veel andere (vooral nieuwe, jonge) topics wel gewoon goed werkten, een nieuwe!

http://data.whicdn.com/images/26015955/tumblr_m1u4krFKCy1qaobbko1_500_large.gif

Yeeeeeeeeej

IK HOOP DAT DEZE HET WEL GAAT DOEN! :slightly_smiling_face:

Aww, ijsbeer. :grinning:

IK OOK :grinning:

IJS!!! :grinning: :drooling_face:

Ik word geeeeek van gs en al die foutmeldingen enzo.

Hehe eindelijk! Waarschijnlijk gaat deze ook weer klote doen na 10 blz…

Jaa als er een mod online is ofzo. Nja ik kan #11 wel in het ‘topic mag weg-topic’ plaatsen als iedereen dat goed vindt?

haha als het zo doorgaat kom ik nooooit aan m’n derde ster.
Maar wat ik dus kwijt wil. En echt even kwijt.

ik heb denk ik een probleem met woede-controle. Ik kan het echt niet, vooral niet tegen m’n vriend. Als hij iets doet wat ik niet leuk vind krijg ik echt heel snel de neiging om hem uit te schelden etc. Wat ik dan soms ook doe… Heel erg voor hem en ik heb er ook altijd spijt van achteraf.
Zijn er meer mensen die dit kennen, en betekent dit dat ik niet meer van hem hou? Ik heb het eigenlijk alleen bij hem…
Zou ik eens naar een psycholoog moeten gaan? Dat durf ik echt niet zo goed… :s

Pft en nu heb ik weer ruzie met m’n vriend. We zouden vanavond samen pizza eten en morgen naar de zee gaan wat dus waarschijnlijk niet doorgaat.

Ik wil mijn 6e ster…

sorry voor mijn meteen te serieuze reactie op dit moment of joy voor het nieuwe topic :’)

Yeeee okay.
Ik zag net dit plaatje op tumblr voorbij komen, op een of andere manier vond ik het wel mooi:

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lzuzg3xRpo1qi4zkho1_500.png

Al een paar uur de hik, erg irritant…

Oké hopelijk doet deze het beter

Hahahhaha. Nieuwe topics blijven maken joh :"DD

ik wil zijn gedachten lezen en weten wat hij denkt!

zo dat moest ik kwijt xD

@lalaLOVEYOUx ik zou proberen om voordat je de neiging krijgt hem uit te schelden tot 10 te tellen rustig adem te halen en na te denken voor je iets zegt… als dit lukt

Hij doet het nog :grinning:

nuja het is mogelijk dat ik er toch niet eens iets aan hoef te doen. Hij neemt mijn woedeuitbarstingen op als een bewijs dat ik niet meer van hem hou en is heel gekwetst, wat ik ook wel begrijp. Ik weet niet of ik hem nu nog kan terugkrijgen.