Wat wil je later worden?

Titel zegt genoeg toch ? :slightly_smiling_face:
ben gewoon benieuwd wat mensen nou leuk lijkt om later te doen…

xx

Ik weet het nog niet, maar de sociale kant lijkt me wel leuk.

musicalactrice :slightly_smiling_face: ben alleen nog heeeel hard opzoek naar een plan B…

journaliste van elle, vogue, seventeen of zo. (:

Iets in de richting van pedagoog, iets met kinderen in ieder geval.

Ik geloof dat dit al bestaat.

ik heb geen idee…
bakker of ijscoman lijkt me wel heel leuk(ga ik naar frankrijk of italie verhuizen hihi) maar dat is niet echt serieus, daar heb ik geen opleiding voor nodig…
ik weet echt niks wat ik leuk zou vinden

dat lijkt me wel heel leuk!

oja en ik wil graag gelukkig worden. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar iets met geschiedenis het liefste. (: Maar dat word hem niet, want dat is allemaal universiteit.
Iets met interieur lijkt me heel leuk, maar daar is geen opleiding van in de buurt.
Iets met dieren lijkt me leuk, maar dan van het “opknappen” van mishandelde dieren enzo (: Lijkt me geweldig om te doen (natuurlijk moet er geen dierenmishandeling zijn uiteraard). Maar ik kan dat werk echt niet aan.

Oftewel: Ik trouw me een voetballer.

Iets met personeelszaken of reĂŻntegratiemedewerker lijkt me erg leuk.

Operatieassistenten of iets anders in de zorg.

politieagent of kleuterjuf :slightly_smiling_face: 2 verschillende dingen maar vind het alle2 leuk, ik ga eerst het eerste proberen.

iets met kunst

iets met natuurkunde
beetje vaag, maar ik weet het nog niet precies.

Het lijkt me geweldig om later bij het OM te werken als jurist of verpleegkundige. Totaal iets anders haha.

Je kunt hbo archeologie doen, dat is iets met geschiedenis? :’)

Juf :slightly_smiling_face:

Je kan je p halen bij een hbo-opleiding, dan kun je naar de universiteit. Of je kunt een diergerichte HBO-opleiding gaan doen. :slightly_smiling_face:

Presentatrice lijkt me heel leuk maar onbereikbaar.
Op 't moment studeer ik voor stewardess.