Wat wil ik voor mn verjaardag

Hoi tjatja vraagt wat k voor mn verjaardag wil. Dus wat ik wil ik. K word 18

Euhm iets dat je leuk vind? Hoe moeten wij nu weten wat je wilt hebben voor je verjaardag.

Hoe moet ik nou weten wat ik wil.
Ik ken mezelf net zo goed als iedereen hier

Ik moest deze zin even drie keer lezen voordat ik snapte wat je bedoelt. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Anyways, hoe moeten wij in godsnaam weten wat jij leuk vindt? Als je echt niks weet, kan je altijd nog om geld vragen.

De zin is misschien ook niet helemaal correct geformuleerd. Was een beetje afgeleid.
Maar honestly hoef ik helemaal niks, ook geen geld, maar iedereen blijft maar doorzeuren

Als je niets wilt, kan je aan anderen vragen of ze het geld dat ze aan je uit willen geven willen doneren aan een goed doel.

Of je vraagt wel om geld, dan kan je altijd nog sparen of aan iets besteden waar een ander wat aan heeft. Ik bedoel, als je het zelf niet hoeft, kan je altijd nog iets voor een ander doen.

Of je vraagt om cadeaubonnen van winkels waar ze veel aanbieden, zoals bol.com
Daar kan je van alles kopen, van entertainment tot lichamelijke verzorging.

Misschien kun je vragen of ze het geld willen besteden aan een etentje met je of een ander soort uitje. Dan kunnen anderen er ook van genieten en doe je wat leuks met zijn allen.

Gekke sokken

Vraag gewoon geld dan, je hebt het nu niet nodig maar later zal je blij zijn dat je het hebt. Ik zou iig nooit de kans laten lopen om geld binnen te halen :’)

Wij kunnen toch niet weten wat jij leuk vindt?

Maar algemene dingen zijn bijvoorbeeld cadeaubonnen (bol.com / Douglas / H&M / …), iets leuks voor op je kamer, een dvd/boek, een lekker luchtje…

Wie is tjatja?

anyway. Je bent nu op een leeftijd dat het echt nodig wordt om te sparen voor “later”.
Dus vraag gewoon geld en zeg daarbij dat het is om te sparen. Dat je ehct graag wil sparen en dus liever geld hebt dan dingen waar je niet zoveel mee doet.
(ik kreeg namelijk altijd troep :’), dus ik heb ook een lijstje meegestuurd met mijn uitnodiging met wat ik niet wil omdat ik het troep vind en dat hielp )

Vraag gewoon geld.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.2075.html

kan trouwens in dit topic, slotje.