Wat wil 'ie nou?

Ik ken een hele leuke jongen, en ik sms ook erg veel met hem. Maar als ik hem op school zie, doet ie erg raar. Dan loopt ie ineens weg ofzo, net alsof ie niet met me wil praten. Afgelopen zaterdag ben ik bij hem geweest, tot half 5 's nachts en toen wilde hij me half zoenen, maar ik wees hem een soort van af, aangezien ik bij hem in de klas zit. En ik weet niet, hij was een beetje dronken en ik heb er nu wel heel erg spijt van. Maar terug naar de smsjes. Zodra die over afgelopen zaterdag gaan gaat 'ie er eigenlijk amper op in. Maar verder smst 'ie wel super veel. Volgens mijn vriendin is hij gewoon verlegen, maar ik denk niet dat ie me leuk vindt, hoe graag ik dat ook wil. Maar vind ie me nu leuk of niet?

Sommige jongens doen via sms/msn heel stoer, maar in het echt zijn ze dus een soort pussys. Dat kan liggen aan dat hij verlegen is of dat hij het gewoon via de sms makkelijker vindt om je te ‘versieren’ terwijl hij niet echt iets wil. Misschien is het het beste om het gewoon te vragen?

als jij hem afwijst, voelt die zich waarschijnlijk gekwetst dus daarom loopt die misschien weg?

Jaa, dat dacht ik zelf ook, maar hoe vraag je zoiets subtiel. Heb er niet echt ervaring mee.

Gewoon vragen om een keer samen wat te gaan doen!

Ik zou je heel graag willen vertellen of hij je leuk vindt of niet, maar helaas kan ik dat niet…
De enige persoon die dat wel weet, is… helaas de jongen zelf!
Verzamel alle moed bij elkaar, en vraag hem om iets leuks te doen, het liefst door de week zodat hij niet dronken is.
Vraag aan hem of hij het leuk vindt om na school wat te gaan eten/drinken.
Als hij dat wil, dan betekent het dat hij bij je wil zijn en dat hij dus zeker geïnteresseerd is…
Good luck! x

Ik heb het juist andersom. In het echt is het super leuk en hebben we het gezellig en zoenen. Maar wanneer ik hem niet zie (zie m alleen met uitgaan) hoor ik bijna niks van hem. Hij weet dat ik wel een keer wat wil afspreken hier hebben we het een keer over gehad,… maar verder neemt hij ook geen initiatief…

En aangezien ik geen zin heb om achter hem ‘aan te lopen’, wil ik hem liever niet vragen wanneer hij wat wil doen…

Iemand tips??

idd ik ken ook zo’n iemand die me probeerde te versieren via msn en in de klas zei die niks! Beetje laf maarja heb tegen m gezegt dat hij een internetchanter was hahaha hij lachte zich dood xD

Hmm, ik weet niet. Het is nou niet dat hij erg veel moeite doet om me te zien ofzo. Dus ik ben eigenlijk wel bang dat het dan heel apart gaat worden tussen ons. Dus wat ik precies moet doen weet ik echt niet, want ik wil ook niet uit het niets ineens vragen of hij een keer iets met me wil doen. Dat lijkt me ook een beetje apart, dus hoe moet je zoiets vragen zonder dat het apart staat?

up ^^