Wat wil hij?

Het is een beetje een lang verhaal, maar ik zit hier echt mee… dus, hier komt het!

Ergens in maart leerde ik een jongen kennen, W. Hij werd voorgesteld via vrienden en het klikte meteen. We hebben de hele avond echt lol gehad en zijn daarna samen op stap gegaan. Samen op de fiets, hij achterop - maar hij bleef knuffelen en we hebben toen ook een hele tijd staan zoenen. Bij de kroeg aangekomen is ie de hele tijd bij mij gebleven, met mij gedanst etc en na afloop gezoend en heeft hij mij helemaal naar huis gebracht (wijkt 5km af van zijn route) en is daarna naar huis gelopen omdat hij m’n fiets niet wilde lenen. Daarna hebben we heel wat af gesmst, maar eigenlijk was hij aan het daten met een ander meisje en dat wilde hij netjes afhandelen. Ik kreeg toen twee weken later de reactie: “Ik kan het niet maken tegenover L.” (dat andere meisje). Twee weken daarna kreeg ik een smsje “Ik ben nu officieel weer vrijgezel…”

We hebben zo een hele tijd elkaar gezien, hij is me twee keer komen ophalen met de auto bij een kroeg, dan mocht ik alleen mee want hij was geen taxi. We hebben gezoent, nog wat gesmst en dergelijke. Hij heeft m’n moeder ontmoet en noemt haar sinds toen schoonmoeder en stuurt haar regelmatig een smsje of ie op de eieren mag komen en of ze in mijn auto mag rijden, over niks eigenlijk.

We zijn een keer ‘bijna gaan daten’, maar toen kwam hij met het excuus dat hij teveel moet werken. Hij gaat het bedrijf bij hun thuis overnemen en hij móet ook veel werken, gewoon 7 dagen de week en hij dacht dat ik dit niet aan zou kunnen. Wel vroeg hij of ik dacht dat we goed bij elkaar zouden passen, hij dacht namelijk van wel.
Na die afwijzing ben ik een tijd niet meer met hem omgegaan. Hij is echt super sociaal en als ik hem tegenkom gaat het heel stroef, hij is verlegen tegenover mij en ik tegeover hem. Er is altijd die spanning tussen ons. Soms hebben we van die avonden en dan kunnen we niet van elkaar afblijven (we kussen niet, dat wil ik bewust niet). Hi heeft tussendoor wel andree meisjes gehad, maar hij blijft echter bij mij terug komen en zeggen dat hij mij zo gezellig en leuk vindt, mijn moeder benaderen etc. Ik weet alleen niet wat ik hiermee moet doen want elke keer als we dichter bij elkaar komen verzint hij iets waardoor 't niet verder hoeft te gaan, alsof hij bang is.
Ik heb hem vanavond weer gezien en hij dacht dat een jongen die bij mij was mijn vriend was. Hij had dit aan ;n vriendin van mij gevraagd, en kwam daarna tegen mij zeggen dat hij opgelucht was dat 't niet mijn vriend was. Dan blijft ie flirten, me de hele tijd aankijken en in de gaten houden wat ik doe. Ik krijg nooit een smsje en soms niet eens een reactie op die van mij.

Hij doet zo dubbelzinnig en 't gaat zo als die voorbeelden hierboven, echt al maanden zo door. Wanneer we elkaar tegenkomen is het er gewoon. Ik snap alleen niet waarom het nooit verder gaat… wat denken jullie dat hij wil? :l

vertel hem eerlijk dat je vind dat die dubbelzinnig doet en dat je wil weten wat die wil?
suces:)

Als je echt lef hebt kan je het gewoon vragen: Wat wil je?
Maar anders is het misschien beter even afstand te nemen, kijken hoe alles loopt.